Κανονικός Τσάμικος χορός
Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
Prayer in the House of an Arnaut Chief
Arnautes en priere - Αρναούτες προσεύχονται
Jean-Léon Gérôme
Nα τι μας λέει ο αθηναίος ιστορικός Σουρμελής(πρόγονος της γυναίκας τού πρώτου πρωθυπουργού της Αλβανίας Ισμαήλ Κεμάλ) γιά τον θάνατο τού Καραϊσκάκη,πού έκπληκτος ο ίδιος αναφέρει πως οί Αλβανοί μουσουλμάνοι θρήνησαν τον θάνατο τού Αρβανίτη πολέμαρχου.
O Φωτιάδης στο έργο του «ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ» είναι ακόμα πιό σαφής περιγράφωντας κυριολεκτικά τον θρήνο των μουσουλμάνων Αρβανιτών στο άκουσμα τού θανάτου τού Καραϊσκάκη.
Μάλιστα το περιστατικό αναφέρεται κατά την διάρκεια της πολιορκίας της Ακρόπολης από τούς Οθωμανούς,πού οί τελευταίοι «συνέλαβαν» πολλές φορές τούς Αλβανούς μουσουλμάνους να σημαδεύουν τον...αέρα μη θέλοντας να χτυπήσουν αδελφό με αποτέλεσμα να αποτραβηχτούν στις πίσω γραμμές των πολιορκητών.
Μα διαβάστε γιά τον πιστό φίλο καί συμπολεμιστή τού Αντρούτσου τον «τουρκΑρβανίτη» Μουσταφά Γκέκα. Καταλαβαίνετε; ο ...τουρκΑΡΒΑΝΙΤΗΣ,δηλαδή με λίγα λόγια ο μουσουλμάνος Αρβανίτης εν αντιθέσει με τον χριστιανό Αρβανίτη Οδυσσέα Αντρούτσο.
Καί στο ίδιο βιβλίο θα διαβάσει κανείς το πόσο πάσχισε ο Οδυσσέας γιά την δημιουργία λέει,Έλληνο-Αρβανίτικου κράτους καί πού στο τέλος ο Φαναριώτης Μαυροκορδάτος τον δολοφόνησε για αυτόν τον λόγο καί μόνο.
Καταλαβαίνετε φίλοι το δράμα τού έπους τού ΄21 πού δεν ήταν τίποτα άλλο πέρα από την ιστορική επανάληψη ενός εμφύλιου σπαραγμού με την διαφορά πως κάποτε βρέθηκε ένας θείος Όμηρος γιά να την περιγράψει;
Kαί να λοιπόν πού έτσι καί μελετήσει κανείς ξεχωριστά έναν προς έναν τούς πρωταγωνιστές τού '21 θα διαπιστώσει τα γιομάτα χούγια τ' αρβανίτικα,τα φερσίματα,τις επιδιώξεις,τις φορεσιές καί τα καμώματά τους,τις βλαμουριές με Αλβανούς,πού ΟΛΟΙ τους μιλάνε καί τ'αρβανίτικά τους,πού ο καθένας είχε καί από ένα νονό Αρβανίτη αλλά πού ΚΑΝΕΙΣ τους όμως δεν είναι Αρβανίτης!
Μα κανείς απ΄όλους αυτούς δεν μνημονεύεται γιά την αρβανίτική του καταγωγή.Κανείς!
Καταλαβαίνετε φίλοι καί εχθροί το εύρος της παραπληροφόρησης της ιστορίας ετούτου τού τόπου.
Να λοιπόν πού ΚΑΙ ο Οδυσσέας πάσχισε καί πού το πλήρωσε με την ίδια του τη ζωή να δεί την Έλληνο-Αρβανίτικη ομοσπονδία,όχι με τη Σερβία ή τη Βουλγαρία ή με κάποιο άλλο λαό καί χώρο αλλά τυχαία ΚΑΙ εκείνος με την Αρβανιτιά,πού δεν είναι άλλη από την ίδια την Αλβανία.
Μα ακόμη καί στα καλύτερά τους οί συγγραφείς,ακόμα καί στον οίστρο τους τον ειλικρινή δεν λένε όλη τη αλήθεια,τα λένε μισά ώστε το φταίξιμο να πέφτει πάντα στούς ώμους των κακών Αλβανών μουσουλμάνων,μην τυχόν τούς χαλάσει η ορθόδοξη στρούγκα τους.
Καί πάσχισε, μας λένε λοιπόν πάνω στην κρίση ειλικρίνειάς τους οί ιστοριογράφοι μας, ο Οδυσσέας να πείσει τούς μουσουλμάνους ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ αλλά δεν το κατάφερε.
Αμ,το κατάφερε κύριοι,σε μεγάλο μέρος,αλλά οί παπάδες πάλι φρόντισαν γιά αυτό στο Βραχώρι(το γνωστό Αγρίνιο ή ΕΒΡΑΙΟχώρι) σφάζοντας όλη την αντιπροσωπεία των Αλβανών μουσουλμάνων αδελφών πού είχαν έρθει προς επικύρωση της ΜΠΕΣΑΣ μεταξύ των ΑΔΕΛΦΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ,χριστιανών καί μουσουλμάνων.
Καί όλα αυτά δεν τού τα συγχώρεσαν ποτέ τού Οδυσσέα,ούτε καί των άλλων παλικαριών πού είχαν τα ίδια όνειρα καί τις ίδιες ιδέες με εκείνον.
Γεώργιος Τερτσέτης
Σπυρίδων Ζαμπέλιος
Κώστας Μπίρης
Κώστας Μπίρης
Νικολάος Βερνίκος,περιοδικό «ΜΠΕΣΑ»
Albanian turk soldier
1851,Amadeo Preziosi
Prayer in the Desert - Albanian warior
Soldato Turco
Eάν λέγαμε πως επρόκειτο γιά Αλβανό μουσουλμάνο σίγουρα θα ήμασταν πιό κοντά στην ιστορική αλήθεια.Με την ίδια ακριβώς έννοια βλέπουμε να ονομάζονται «Έλληνες» οί χριστιανοί Αρβανίτες-Αλβανοί μιάς καί έτσι αποκαλούσαν τούς χριστιανούς πού ακολουθούσαν την ελληνόφωνη-βυζαντινή εκκλησία,ασχέτως εάν ως συνήθως δεν καταλάβαιναν τίποτα αφού κυρίως οί ιερείς γνώριζαν την γλώσσα.
Albanian Border Guard at Prayer
Δείγμα τού μύθου πού έχει δημιουργηθεί στο ελλαδιστάν γιά τούς υπερασπιστές δήθεν των χριστιανών από τούς μουσουλμάνους,Κλέφτες.
Ο ρόλος των παπάδων καί βγάλτε μόνοι σας τα λογικά συμπεράσματα,όσο καί αν προσπαθεί ο συγγραφέας να να δικαιλογήσει τα αδικαιολόγητα.
Turkish-Albanian soldier
Η ιδέα τού έλληνο-αλβανικού κράτους
Εδώ βλέπουμε άλλο ένα «παράδοξον»
όπως περιγράφεται παρακάτω...
Εάν θα λέγαμε γιά Αρβανίτες μουσουλμάνους σίγουρα θα είμασταν ιστορικά πιό ακριβείς ως προς την συγκεκριμένη εθνολογική ταυτότητα των φουστανελοφόρων,προσδιορίζοντας στην ουσία καί τους Έλληνες της εποχής εκείνης.
Ο τίτλος τού έργου αποτυπώνει ξεκάθαρα την εμφύλια αρβανίτικη σύρραξη τού 1821.
Albanians
mercenaries in the Ottoman army
Albanian janizary
1828