Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Ξεκάθαρα καί ντρέτα

 Ξεκάθαρα καί ντρέτα. 
Ο Έλληνας καί ο Αλβανός είναι ΑΔΕΛΦΙΑ,ντεμ μπαμπα ντεμ.
 Όσον αφορά τούς νεοφώτιστους «Έλληνες» γνωστούς χριστιανορωμιούς καί στην πραγματικότητα χριστιανότουρκους,δεν αισθάνομαι να με συνδέει κάτι ώστε να με συγκινεί. Δεν αισθάνομαι να με συνδέουν αίμα καί παραδόσεις,νοοτροπία καί ψυχοσύνθεση. 
Το να προσποιούμαι δήθεν μιά υποτιθέμενη εθνική ομοψυχία βάζοντας στην κατσαρόλα αντίθετα καί μάλιστα ξένα υλικά μεταξύ τους είναι ανώφελο.Καί όχι μόνο είναι ανώφελο αλλά αποδείχτηκε τελικά και καταστροφικό γιά τον πραγματικό καί αρχέγονο Ελληνισμό. 
Ξεκάθαρα καί ντρέτα. 
Εκεί πού η Ελλάδα είχε όλα τα εχέγγυα μιάς μεγάλης καί δυνατής πορείας, από το 1922 τελεσίδικα υπέγραψε καί την θανατική της καταδίκη. 
Το υβρίδιο πού μας πλάσσαραν από εκείνη την εποχή δεν έχει καμμιά απολύτως σχέση με Ελλάδα καί Ελληνισμό. Δεν έχει καμμιά απολύτως σχέση με τον πυρήνα τού Ελληνισμού,με την ίδια την αντίληψη καί στάση ζωής τού αυτόχθονα κατοίκου αυτού τού ιερού τόπου. 
Γιά να φτάσει η Ελλάδα σε τούτη τη σημερινή κατάσταση προηγήθηκε μιά άλλη δόλια προσπάθεια,πού χωρίς αυτήν δεν θα μπορούσε να τελεσφορήσει η κατάντια της χριστιανοτουρκιάς. 
Εκείνη λοιπόν η ανίερη καί δόλια προσπάθεια ήταν ο ενταφιασμός τού αρβανίτικου στοιχείου,της Αρβανιτιάς,πού κρατούσε ΟΛΗ την ουσία τού Ελληνισμού στα στιβαρά του χέρια. Ήταν η Αρβανιτιά πού φύλαγε ως ιερά παρακαταθήκη στα σεντούκια της τον αρχέγονο Ελληνισμό καί την προστάτευε τούτη την κληρονομιά με το σπαθί στο χέρι. 
Νεοφερμένοι καί νεοφώτιστοι «Έλληνες» πού ούτε καί οί ίδιοι δεν ξέρουν από πού κρατά η σκούφια τους,πού ποτέ δεν γνώρισαν την ελληνική γή καί πού ποτέ δεν αφουγκράστηκαν τούς ιερούς παλμούς της αλλοίωσαν τον εθνολογικό χάρτη της Ελλάδας. 
Φυσική λοιπόν συνέπεια όλου αυτού τού αχταρμά πού επακολούθησε ήταν μιά αδίστακτη καί συνεχής προπαγάνδα περί ενός δήθεν ελληνισμού πού δεν έχει καμμιά σχέση με την ιστορική αλήθεια. 
Καί σαν να μην έφτανε όλο αυτό ακολουθούσε μιά ταυτόχρονη κακολογιά γιά την ίδια την Αρβανιτιά. Λογικό ήταν,εκείνοι πού δεν είχαν καί πολλές σχέσεις με τον Ελληνισμό παρά μόνο όσο έχει ο διάολος με το λιβάνι,απο εκείνους πού ποτέ δεν πρόσφεραν τίποτα απολύτως να διαστρέψουν ΕΚΕΙΝΟΥΣ πού εκπροσωπούσαν την πανάρχαια ελληνική πατρίδα. 
Ήταν αδύνατο καί αβάσταχτο γιά τούς χριστιανότουρκους να δεσπόζει στην ελληνική γη η ΘΕΙΑ μορφή τού φουστανελά Αρβανίτη. Πάσχισαν λοιπόν να τον εξαφανίσουν.
Ό,τι δεν κατάφερε η πάλα καί το σπαθί το κατάφερε η παγαποντιά καί η οβρέϊκη πονηριά. Ξεκάθαρα καί ντρέτα λοιπόν. 
Αυτή είναι η αλήθεια τού ΕΘΝΟΥΣ ΜΟΥ καί όποιος δεν έχει το στομάχι γερό καί τη ματιά ίσα να πάει στο διάολο καί να μη ματαγυρίσει.
Αυτούς όλους τούς έχω εχθρούς μου,δεν έχουν σχέση με ΄μένα. 
Ξεκάθαρα καί ντρέτα,εδώ θα λέμε αλήθειες ιστορικές καί αλήθειες πού βγαίνουν από τα κατάβαθα της ψυχής μας.
 Όσοι αισθάνονται πραγματικοί Έλληνες καί πραγματικοί Αλβανοί είναι αδέλφια μου. 
Ας αφήσουμε λοιπόν να πάει μπροστά το ένστικτό μας καί η διαίσθηση της φάρας μας σε συνδυασμό με την πανάρχαια λογική αντίληψη των προγόνων μας.

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Aλβανία-Ήπειρος


πού κι αυτούς Σλάβους μας τούς έβγαλαν


Ο ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ» μέσα από το επίσημο έντυπό του στα 1871, μας λέει γιά το αλβανικό Κουρβελέσι πού κατοικείται από ανδρείους «τουρκ»Αλβανούς,δηλαδή από μουσουλμάνους Αλβανούς πού ομιλούν την «σκηπικήν ή αλβανικήν» γλώσσα. 
Μας λέει ακόμη πως υπεύθυνος τού εξισλαμισμού των Αλβανών τού Κουρβελέσι ήταν ο ίδιος ο επίσκοπος Δελβίνου λόγω της δεισιδαιμονίας του,πού γιά την ιστορία καί μόνο προσθέτω πως παρά την σιτοδεία πού είχε επικρατήσει εκείνη την εποχή στούς Κουρβελεσιώτες ο επίσκοπος επέμενε να τηρούν οί κάτοικοι κατά γράμμα εξοντωτικές νηστείες. Απέναντι σε αυτή την κατάσταση οί Αλβανοί τού Κουρβελέσι αποφάσισαν τον εξισλαμισμό τους εν μέσω των συνεχών προειδοποιησεών τους προς τον επίσκοπο,λέγοντας πως προτιμούν να πάνε στην κόλαση χορτάτοι(ο επίσκοπος τούς είχε απειλήσει με αφορισμό στέλνοντάς τους στη κόλαση!) παρά στον παράδεισο νηστικοί καί βασανισμένοι,αφού έτσι ή αλλιώς θα πεθάνουν !



Βλέπε Δαγαλή,ο συγγραφέας το διατυπώνει κατά την συνήθη τακτική τού λογιοτατισμού,(Δαγλή-Νταγκλή,από τις γνωστές φάρες τού Σουλίου αλλά καί τον μουσουλμάνο καπετάνιο Μουστάμπεη Νταγκλή)





















                                                                             













                                                                             


Πέραν των άλλων ανακριβειών όπως π.χ. με τον Ψαλλίδα αυτό το «παραδόξως» τι το ήθελε:






Epirots (Albanians of Epirus)







                                                                             















 1591,Vallée Alexandre (1558-1618),Musée Lorrain



                                                                             

















                                                                              










                                                                           





                                                                           



                                                                              




Πάνω καί Κάτω Αλβανία-Τσαμουριά

Άνω καί Κάτω Αλβανία. 
Μούφα καί μεταγενέστερο το ιδεολόγημα της «Β.Ηπείρου». 
Κανονικά Τσαμουρία-Τσαμουριά (καί όχι Θεσπρωτία) γιά το επίσημο κράτος.
Τσαμουρία-Τσαμουριά γιά το επίσημο ελληνικό κράτος






                                                                            









Durazzo-Durrës-Δυρράχιο (ALBANIA) 
Giovanni Francesco Camocio (*1501 - †1575)


 







Peoples Of All Nations: Their Life Today And Story Of Their Past (in 14 Volumes)
 J. A. Hammerton


 Μα,παρατηρείστε το αναπόσπαστο καί αδιαίρετο τού πράγματος, των εννοιών «ηπειρωτικός»,«ιλλυρικός»,«αλβανικός» καί «γραικικός-ελληνικός».








COSTUME ALBANAIS


Aλβανία(βλέπε Μονή Σέλτσου στην ορεινή Άρτα):



 1918 Albanie - types d´albanais




  "Le Pinde, traversée de Janina à Tricala"
 Louis  Dupré










EPIRUS
(ALBANIA)














Κ. Παπαρρηγόπουλος (1815-1891). 
Καθηγητής Ιστορίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διδάκτωρ Ιστορίας Πανεπιστημίου Μονάχου. Ιστορία του Ελληνικού Έθνους. 
Από των αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι του 1930. 
Έκδοσις 6η εικονογραφημένη (Εκατονταετηρίδος). 
Τόμος Δ. Μέρος Α’. Σελ 298. 
Εκδοτικός Οίκος Ελευθερουδάκη Α.Ε. 
Εν Αθήναις. 1930.