Πέμπτη 31 Μαΐου 2018
Τρίτη 29 Μαΐου 2018
Οί ποντοκουρδίδηδες «αναλυτές»
Ζούμε στιγμές ανεπανάληπτες, 23 ημέρες πριν από τις τουρκικές εκλογές.
Καί πως αλλιώς να τις χαρακτηρίσει κανείς όταν το κόμμα τού Ερντογάν στις σφυγμομετρήσεις έχει απώλειες στην δυτική Τουρκία ενώ στις ανατολικές περιοχές ενισχύεται από το κουρδικό κόμμα!
Μιλάμε γιά ανεπανάληπτες στιγμές των εγχωρίων «ειδικών αναλυτών» τύπου ποντοκουρδίδη πού δεν υπάρχει εθνικό ζήτημα πού να έχουν «πέσει μέσα» οί άνθρωποι.
Τα φερέφωνα τού Ισραήλ πού καμώνονται τούς χριστιανοπατριώτες δεκαετίες τώρα με συστηματικό τρόπο αποπροσανατολίζουν τον ελληνικό λαό,παίζοντας με τον τραγικότερο τρόπο με τα σοβαρά εθνικά ζητήματα της χώρας.
Η δήθεν «σωτηρία» της Ελλάδας από τον «αδελφό» Κούρδο καί Σλάβο είναι η μόνιμη κασέτα καί έπρεπε να φτάσουμε στα 2018 γιά να αποκαλυφτεί δημόσια καί διά στόματος τού ίδιου τού ισραηλινού πρωθυπουργού ότι το Ισραήλ υπήρξε ο κύριος οργανωτής καί χρηματοδότης τού «κουρδικού αντάρτικου» με σκοπό την πλήρη διάλυση τού μουσουλμανικού κόσμου.
Η δήθεν «σωτηρία» της Ελλάδας από τον «αδελφό» Κούρδο καί Σλάβο είναι η μόνιμη κασέτα καί έπρεπε να φτάσουμε στα 2018 γιά να αποκαλυφτεί δημόσια καί διά στόματος τού ίδιου τού ισραηλινού πρωθυπουργού ότι το Ισραήλ υπήρξε ο κύριος οργανωτής καί χρηματοδότης τού «κουρδικού αντάρτικου» με σκοπό την πλήρη διάλυση τού μουσουλμανικού κόσμου.
Είναι η ίδια «κασέτα» γιά το δήθεν βατερλώ των Τούρκων στο Αφρίν πού παρέλειψαν όμως να δείξουν οί «ειδικοί αναλυτές» πατριδέμποροι την ΚΟΥΡΔΙΚΗ ειδική ταξιαρχία στο πλευρό τού τουρκικού στρατού!
Καί αναφέρομαι σε όλα αυτά φίλες καί φίλοι με τον μοναδικό σκοπό ώστε ο καθείς να προβληματίζεται μιά καί δυό καί τρείς φορές με εκείνους πού αντικειμενικό στόχο έχουν τον αποπροσανατολισμό τού κάθε λαού καί ειδικά της ψωροκώσταινας.
Καί πού γιά να τελειώσω με τα...άλλα «δικά μας» πάρτε γιά παράδειγμα την αντιαλβανική προπαγάνδα πού κατατρώει τον ρωμιογραικύλο από τα γεννοφάσκια του.
Δευτέρα 28 Μαΐου 2018
Βασίλης Λάσκος
Ρίγη συγκίνησης κυρίευσε κάθε μία καί κάθε έναν γνώστη της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας η είδηση τού εντοπισμού τού θρυλικού υποβρυχίου «Κατσώνης» μετά την καταβύθισή του από γερμανικό καταδιωκτικό υποβρυχίων στα 1943.
Μαζί όμως με την συγκίνηση ετούτης της είδησης επανήλθε όλη η θύμιση τού ηρωϊκού ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΟΥ Πολεμικού Ναυτικού της Ελλάδας πού με τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην Επανάσταση τού 1821 καθόρισε την δημιουργία τού ελληνικού κράτους.
Ο Αρβανίτης πλοίαρχος τού υποβρυχίου «ΚΑΤΣΩΝΗΣ» Βασίλης Λάσκος, με την ακροτελεύτια αυτή ηρωϊκή του θυσία σφράγισε την λαμπρή καί μακρά πορεία των Αρβανιτών θαλασσομάχων καί μπουρλοτιέρηδων.
Από τον Λάμπρο Κατσώνη,τον Μιαούλη,τον Τομπάζη,την Μπουμπουλίνα καί τον Κανάρη,μέχρι τούς Κουντουριώτηδες καί τον ναυμάχο Νικόλαο Βότση,ο Βασίλης Λάσκος έμελλε να ρίξει την αυλαία μιάς αδιάλειπτης αρβανίτικης εποποιίας καί λεβεντιάς.
Ο Βασίλης Λάσκος ήταν ο τελευταίος τού Αρβανίτικου Πολεμικού Ναυτικού της Ελλάδας.
Κυριακή 27 Μαΐου 2018
Σάββατο 26 Μαΐου 2018
Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
Πέμπτη 24 Μαΐου 2018
«ποντιακό αντάρτικο»
Τελικά,οί φίλοι μας οί Πόντιοι καί μη,θα μας παρουσιάσουν ένα ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ ιστορικά χρονολόγιο από το περίφημο «ποντιακό αντάρτικο»;
Καί όταν λέμε εμπεριστατωμένο εννοούμε ιστορικές μαρτυρίες καί ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ από ξένους καί ημεδαπούς ιστορικούς καί συγγραφείς.
Καί όταν λέμε εμπεριστατωμένο εννοούμε να αποδεικνύεται από κάποιο κρατικό αρχείο, ή από περιηγητές Ευρωπαίους καί μη, όπως γιά παράδειγμα τού οθωμανικού ή άλλου ευρωπαϊκού κράτους η της ευρύτερης περιοχής τού Ευξείνου Πόντου,όπως γιά παράδειγμα τού Ρωσικού.
Περιμένουμε λοιπόν ΑΚΟΜΗ συγκεκριμένες λίστες ανταρτικών ομάδων,οπλαρχηγών καί τούς τόπους δράσεών τους,νεκρούς,τραυματίες όπως καί απώλειες τυχόν εχθρικών τμημάτων κλπ.
Περιμένουμε επομένως ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στοιχεία καί καταστάσεις όλων των μαχών πού έλαβαν χώρα από τούς Πόντιους «αντάρτες» καί ό,τι έχει να κάνει με αυτές καί με τούς πρωταγωνιστές τους.
Γιά να μην μπαίνουμε ξανά σε διαδικασία αρίθμητων αναφορών καί δημοσιεύσεων από την μεριά μας καί πού έχουμε ήδη δημοσιεύσει κατά καιρούς,θυμίζω πως ούτε υπήρχε κάποιος εθνοτικός προσδιορισμός «πόντιος» καί ούτε στην πραγματικότητα έχει υπάρξει.
Το «πόντιος» είναι προσδιορισμός των τελευταίων πέντε σχεδόν δεκαετιών.
Διευκρινίζω επίσης πως οί αγαπητοί κατά τα άλλα «Πόντιοι» πολύ πριν την περίφημη προσφυγιά τους κατά μεγάλο μέρος είχαν κυριολεκτικά αδειάσει τον Πόντο πηγαίνοντας σε περιοχές της τσαρικής Ρωσίας,όπου καί από εκεί σχεδίαζαν ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ Ποντο-Λαζικό και Ποντο-Αρμενικό κράτος !
Διευκρινίζω επίσης πως οί αγαπητοί κατά τα άλλα «Πόντιοι» πολύ πριν την περίφημη προσφυγιά τους κατά μεγάλο μέρος είχαν κυριολεκτικά αδειάσει τον Πόντο πηγαίνοντας σε περιοχές της τσαρικής Ρωσίας,όπου καί από εκεί σχεδίαζαν ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ Ποντο-Λαζικό και Ποντο-Αρμενικό κράτος !
Αυτές είναι μερικές αλήθειες από όλο το ποντιακό παραμυθάκι πού με συστηματικό τρόπο προβάλλεται από κύκλους γνωστότατους τις τελευταίες δεκαετίες καί μιά έρευνα σε όσα έχει γράψει ο ίδιος ο ιστορικός Παύλος Καρολίδης επιβεβαιώνουν τα όσα ισχυρίζομαι.
Όσον αφορά γιά το περίφημο «αντάρτικο» των «Ποντίων» δεν υπήρξε ΠΟΤΕ καί απλά μιλάμε γιά ΚΑΠΟΙΕΣ μικρές πολιτοφυλακές σε ορισμένες περιοχές υπό την έγκριση των ίδιων των οθωμανικών αρχών γιά να αντιμετωπισθούν οί αρμενικές ανταρτικές ομάδες πού υποκινούνταν από την Ρωσία,με σκοπό την δημιουργία ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ Αρμενικού κράτους !
Αλλά καί σε αυτή ακόμη την περίπτωση οί υποτιθέμενοι Πόντιοι αντάρτες πάλι έφαγαν τα μούτρα τους λόγω της παντελούς έλλειψης διάθεσης γιά πραγματική αντίσταση καί πού κυριολεκτικά οί Αρμένιοι τούς εξαφάνισαν.
Τελειώνω με την ιστορικά ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ διαπίστωση πως ήδη από τα μέσα προς τέλη τού 1800 εκπρόσωποι τού Πόντου είχαν αρχίσει επαφές μέσω της ελλαδικής εκκλησίας με το ελληνικό κράτος με σχέδιο των Βρετανών γιά ΜΑΖΙΚΗ εγκατάλειψη τού Πόντου από τούς «Ποντίους» ώστε να εποικιστεί η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με σκοπό να αποτελέσουν οί «Πόντιοι» το ανάχωμα των Σλάβων γιά την καθοδό τους στο Αιγαίο!!!(μήπως θυμίζει κάτι το οποίο έγινε αρκετά αργότερα;).
Αυτά με λίγα λόγια γιά τούς φίλους μας «Ποντίους» καί ό,τι είπα καί έγραψα ας τολμήσει όποιος θέλει να κάνει την ερευνά του να τα διασταυρώσει καί να τα εξακριβώσει.
Αυτά με λίγα λόγια γιά τούς φίλους μας «Ποντίους» καί ό,τι είπα καί έγραψα ας τολμήσει όποιος θέλει να κάνει την ερευνά του να τα διασταυρώσει καί να τα εξακριβώσει.
Ως προς την εθνολογική ή ιστορική ή ανθρωπολογική άποψη πού αφορά τον λαό αυτόν είναι μία άλλη πονεμένη ιστορία πού όποια ή όποιος ΤΟΛΜΑ ας ερευνήσει καί ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Όποιος λοιπόν έχει τα κότσια ας ερευνήσει καί εννοούμε να ερευνήσει όχι με το τι λένε οί στρατευμένοι «ειδήμονες» Πόντιοι μεταξύ τους καί πού ο ένας αναφέρεται στον άλλον,εννοούμε έρευνα ιστορική από τις όποιες πρωταρχικές πηγές πού συμπεριλαμβάνουν φυσικά καί την ΔΙΕΘΝΗ βιβλιογραφία.
Όποιος λοιπόν έχει τα κότσια ας ερευνήσει καί εννοούμε να ερευνήσει όχι με το τι λένε οί στρατευμένοι «ειδήμονες» Πόντιοι μεταξύ τους καί πού ο ένας αναφέρεται στον άλλον,εννοούμε έρευνα ιστορική από τις όποιες πρωταρχικές πηγές πού συμπεριλαμβάνουν φυσικά καί την ΔΙΕΘΝΗ βιβλιογραφία.
Τα υπόλοιπα είναι να 'χαμε να λέγαμε συντρόφισσες καί σύντροφοι μπατριώται.
Συμβουλεύω τούς φίλους μας μπατριώτες πού αναπαράγουν ασύστολα ιστορικά ψεύδη πού αναμασάνε από προπαγανδιστικές πηγές Ποντίων,επιτέλους να σταματήσουν διότι αποδεικνύουν πως εκτός τού ότι δεν ξέρουν τι τούς γίνεται κινδυνεύουν να θεωρηθούν συνειδητά παπαγαλάκια υπόπτου προελεύσεως.
Ας καθορίσουν επιτέλους μία επέτειο «εθνική» τού ανταρτικού αγώνα τους οί φίλοι μας οί Πόντιοι καί ας αφήσουν τις κλάψες της γενοκτονίας τους καί τού κατατρεγμού τους.
Γιατί και σε αυτό πρέπει κάποτε να μας απαντήσουν ξεκάθαρα,το γιατί επιτέλους ΔΕΝ εορτάζεται επίσημα ο ανταρτικός τους αγώνας σε αντίθεση με την συστηματική τους επιδίωξη να συγκεντρώσουν επάνω τους όλο τον οίκτο της οικουμένης.
Ας καθορίσουν επιτέλους μία επέτειο «εθνική» τού ανταρτικού αγώνα τους οί φίλοι μας οί Πόντιοι καί ας αφήσουν τις κλάψες της γενοκτονίας τους καί τού κατατρεγμού τους.
Γιατί και σε αυτό πρέπει κάποτε να μας απαντήσουν ξεκάθαρα,το γιατί επιτέλους ΔΕΝ εορτάζεται επίσημα ο ανταρτικός τους αγώνας σε αντίθεση με την συστηματική τους επιδίωξη να συγκεντρώσουν επάνω τους όλο τον οίκτο της οικουμένης.
Η ρομανία της γραικυλίας
Οί που👙νολεβέντες πού θα ...έκαναν επανάσταση, γονατιστοί καί με δάκρυα στα μάτια εκλιπαρούσαν με τις συγγνώμες τους,των ίδιων καί των πατεράδων τους καί συγγενών τους,να πέσουν στα μαλακά.
Ο δε ...Γεωργιανός ομογενής έτερος επαναστάτης πού θα ...πολεμήσει γιά την ρΟμανία,κλέβοντας τα μυστικά υπερόπλα των εχθρών της...πατρίδας,δήλωσε πως δεν ήξερε ποιόν χτυπούσε.
Καί ο σιθρού δήμαρχος καί τσιράκι τού Ιβάν τού ...ομογενούς τού τρομερού,επιτέλους δικαιώθηκε.
Μιλάμε γιά τον δήμαρχο πού σε ταξιδάκια του στην Αθήνα βολτάρει κάνοντας καμάκι επιδεικνύοντας τη σεξουαλική γλώσσα του σε νταβραντισμένους τύπους καί πού είχε δηλώσει δημοσίως καί με όλη του την σοβαρότητα «πως δεν πρόκειται ΠΟΤΕ ως δήμαρχος να χαλάσει χατήρι στον...ευεργέτη Ιβάν» τον μπλιάτ.
Εντωμεταξύ,ο πατριωτάρας επαναστάτης αρχιτσιφούτης πού ΠΟΤΕ δεν έχει δώσει πουθενά καί σε κανέναν υπάλληλο κάποιο μπουρμπουάρ στα νυχτερινά κέντρα πού έχει εμφανιστεί,πού κυκλοφορούσε πάντα με ξένες πινακίδες γιά να γλιτώνει την φορολόγηση στην Ελλάδα,ο παντρεμένος με αλλοδαπή καί πάμπλουτος τσιγγανόγυφτος,ετοιμάζεται να τραγουδήσει σε κοινό το οποίο μισεί καί σιχαίνεται καί γιά να διασφαλίσει το χρήμα πού θα εισπράξει μίλησε καί στη γλώσσα τους,λέγοντάς τους πως είναι απόγονοι των Ιλλυριών !
Γειά σου προσφυγομάνα ΡΟΜΑΝΙΑ των ΤΣΙΦΟΥΤΗΔΩΝ.
Υ.Γ. Η ρομανία είναι ένα μείγμα αρμενο-χαλδαιο-γυφτο-εβραίων ελληνοφώνων ΓΡΑΙΚΥΛΩΝ.
ΡΩΜΙΟΓΡΑΙΚΥΛΙΑ ΠοντοΛαζοί τουρκορθοδοξία
Διώκεται η ορθοδοξία; Βλάχικη Λεγεώνα
Ούτε ένας Αρβανός - Αλβανίτης στον πάμπλουτο ξευτίλα καί μικρόψυχο τσιφούτη !
Ούτε ένας Αρβανίτης στη γυριστρούλα χρυσαυγίτισσα πού γιά το χρήμα αυτός καί οί όμοιοί του είναι ικανοί να κάνουν τα πάντα.
Να ξεκουμπιστεί να φύγει ο πάμπλουτος τσιγγανο-τσιφούτης από την Αρβανιτιά,πού από την καρμιριά του κυκλοφορεί με ξένα νούμερα γιά να μην πληρώνει φόρο στην Ελλάδα.
Ο πατριδέμπορος πού είναι παντρεμένος με αλλοδαπή καί πού στο λεξιλόγιό του η λέξη φιλοδώρημα τού είναι παντελώς άγνωστη.
Έξω ο ξεφτίλας λαδέμπορας γραικυλο-τσιφούτης από την Αλβανία !
Υ.Γ. Τον συγκεκριμένο τον ξεφτίλα τον τσιφούτη τον γνώρισα από την πρώτη ημέρα πού έπιασε δουλειά σε νυχτερινό μαγαζί όταν ακόμη δεν τον ήξερε η μάνα του.
Μιλάμε γιά έναν μικρόψυχο καί ελεεινό ξευτίλα καί σιχαμένο καρμίρη.
ΡΩΜΙΟΓΡΑΙΚΥΛΙΑ ΠοντοΛαζοί τουρκορθοδοξία
Διώκεται η ορθοδοξία; Βλάχικη Λεγεώνα
Ούτε ένας Αρβανός - Αλβανίτης στον πάμπλουτο ξευτίλα καί μικρόψυχο τσιφούτη !
Ούτε ένας Αρβανίτης στη γυριστρούλα χρυσαυγίτισσα πού γιά το χρήμα αυτός καί οί όμοιοί του είναι ικανοί να κάνουν τα πάντα.
Να ξεκουμπιστεί να φύγει ο πάμπλουτος τσιγγανο-τσιφούτης από την Αρβανιτιά,πού από την καρμιριά του κυκλοφορεί με ξένα νούμερα γιά να μην πληρώνει φόρο στην Ελλάδα.
Ο πατριδέμπορος πού είναι παντρεμένος με αλλοδαπή καί πού στο λεξιλόγιό του η λέξη φιλοδώρημα τού είναι παντελώς άγνωστη.
Έξω ο ξεφτίλας λαδέμπορας γραικυλο-τσιφούτης από την Αλβανία !
Υ.Γ. Τον συγκεκριμένο τον ξεφτίλα τον τσιφούτη τον γνώρισα από την πρώτη ημέρα πού έπιασε δουλειά σε νυχτερινό μαγαζί όταν ακόμη δεν τον ήξερε η μάνα του.
Μιλάμε γιά έναν μικρόψυχο καί ελεεινό ξευτίλα καί σιχαμένο καρμίρη.
Γιά τη ρΟμανία καί την ευρώπη... Συντρόφισσες καί σύντροφοι,ο αγώνας γιά την δικαίωση των ρομ συνεχίζεται !
Μιλάμε γιά καταστάσεις από Brecker καί πάνω.
Τετάρτη 23 Μαΐου 2018
Δευτέρα 21 Μαΐου 2018
nam - nëm - ΝΕΜΕΑ
Τα Νέμεα ήταν γνωστοί ιεροί αθλητικοί αγώνες της αρχαίας Ελλάδας τα οποία γίνονταν κάθε δύο χρόνια στην περιοχή της Νεμέας στην Πελοπόννησο.
Κατά την διάρκεια αυτών των αγώνων σταματούσε κάθε εχθροπραξία μιάς καί εθεωρείτο ύψιστη ιεροσυλία απέναντι στούς Θεούς κάθε συνέχειά τους.
Η Νεμέα εκείνη την εποχή δεν ήταν καν ξεχωριστή πόλη παρά τμήμα της πόλης των Κλεωνών.
Στην ουσία η περιοχή της Νεμέας ήταν ένας κατεξοχήν ιερός τόπος καί κατοικία των ιερέων τού Δία,τού πατέρα των Θεών.
Οί ιεροί αγώνες των Νεμέων συμπεριλαμβάνονταν στον ευρύτερο αξιακό κύκλο άλλων σπουδαίων αγώνων όπως των Ολυμπίων,των Ισθμίων καί Πυθίων.
Τα Νέμεα λοιπόν φίλες καί φίλοι ήταν ταφικοί αγώνες προς τιμήν των Επτά επί Θήβας καί τού ίδιου τού Δία καί μάλιστα οί ελλανοδίκες αυτών των αγώνων γιά αυτόν τον λόγο φορούσαν πένθιμα ενδύματα.
Οί «Επτά επί Θήβας» ήταν μία τραγωδία τού Αισχύλου καί είναι μέρος της τριλογίας πού ανήκει στον περίφημο «Θηβαϊκό κύκλο» καί είναι το μοναδικό έργο της τριλογίας πού διασώζεται έως σήμερα.
Η ιστορία της τραγωδίας λοιπόν βασίζεται στο μύθο των δίδυμων γιών τού Οιδίποδα καί της Ιοκάστης.
Κεντρικό πρόσωπο λοιπόν ο Οιδίποδας στην όλη ιστορία.
Γιά να μην μακρηγορούμε καί να μην αναφερθούμε στις τόσες λεπτομέρειες αυτού τού αρχαίου εξιστορήματος,η όλη ιδέα καί πού έχει τελικά άμεση σχέση με τούς αγώνες των Νεμέων,έχει να κάνει με την ΚΑΤΑΡΑ των Θεών προς τον Λάϊο τον πατέρα τού Οιδίποδα.
Στην αρχαία ελληνική γλώσσα η «κατ-άρα» λεγόταν «αρά» καί η αλβανική γλώσσα διασώζει αυτούσια τη λέξη ως «ναμ» στη γκεγκική προφορά πού σημαίνει την κατάρα καί «nëm-νεμ» στην τοσκική καί έναρθρα(με το θηλυκό δηλ.άρθρο) «νέμε-α» καί μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί το «ανάθεμα-κατάρα» πού ξεστομίζει κάποιος δείχνοντας την ανοιχτή παλάμη του λέγοντας «νά».
Η αλβανική δηλαδή διασώζει αυτούσια την αρχαία αυτή λέξη καί μάλιστα στον καθημερινό της λόγο.
Στην αρχαία τώρα ελληνική γλώσσα αλλά καί παράδοση αναφέρεται η θεότητα της Νέμεσης,η αμείλικτη καί σκληρή τιμωρός τού Δικαίου καί προσωπικά δεν κατανοώ την ετυμολόγηση πού δίνουν καί σε αυτή την πανάρχαια λέξη οί σημερινοί «φωστήρες» μας από το νέμω πού σημαίνει διαμοιράζω-διανέμω κλπ.
Το αφήνω αυτό το τελευταίο φίλες καί φίλοι στην κρίση τού κοινού νού γιά να βγάλει ο καθένας καί η καθεμία τα δικά του καί δικά της συμπεράσματα.
Ολοκληρώνω με την ξεκάθαρη διατύπωση πως δεν χρειάζεται να προστρέξει λαχανιάζοντας κανείς να σημειώσει το ποιά γλώσσα «έκλεψε» την άλλη καί τα σχετικά,αλλά να ανοίξει επιτέλους το ερευνητικό οπτικό του πεδίο προς το αυτονόητο,ότι δηλαδή η αλβανική καί η ελληνική γλώσσα αποτελούσαν στις προϊστορικές εποχές την ίδια καί την αυτή γλώσσα πού ενώ η αλβανική παρέμεινε στάσιμη στα κακοτράχαλα βουνά της διασώζοντας τις πρωταρχικές της ρίζες,η ελληνική εξελίχτηκε λογοτεχνικά καί πολιτιστικά με αποτέλεσμα με τον χρόνο να διαφοροποιηθεί.
Τα Νέμεα ήταν γνωστοί ιεροί αθλητικοί αγώνες της αρχαίας Ελλάδας τα οποία γίνονταν κάθε δύο χρόνια στην περιοχή της Νεμέας στην Πελοπόννησο.
Κατά την διάρκεια αυτών των αγώνων σταματούσε κάθε εχθροπραξία μιάς καί εθεωρείτο ύψιστη ιεροσυλία απέναντι στούς Θεούς κάθε συνέχειά τους.
Η Νεμέα εκείνη την εποχή δεν ήταν καν ξεχωριστή πόλη παρά τμήμα της πόλης των Κλεωνών.
Στην ουσία η περιοχή της Νεμέας ήταν ένας κατεξοχήν ιερός τόπος καί κατοικία των ιερέων τού Δία,τού πατέρα των Θεών.
Οί ιεροί αγώνες των Νεμέων συμπεριλαμβάνονταν στον ευρύτερο αξιακό κύκλο άλλων σπουδαίων αγώνων όπως των Ολυμπίων,των Ισθμίων καί Πυθίων.
Τα Νέμεα λοιπόν φίλες καί φίλοι ήταν ταφικοί αγώνες προς τιμήν των Επτά επί Θήβας καί τού ίδιου τού Δία καί μάλιστα οί ελλανοδίκες αυτών των αγώνων γιά αυτόν τον λόγο φορούσαν πένθιμα ενδύματα.
Οί «Επτά επί Θήβας» ήταν μία τραγωδία τού Αισχύλου καί είναι μέρος της τριλογίας πού ανήκει στον περίφημο «Θηβαϊκό κύκλο» καί είναι το μοναδικό έργο της τριλογίας πού διασώζεται έως σήμερα.
Η ιστορία της τραγωδίας λοιπόν βασίζεται στο μύθο των δίδυμων γιών τού Οιδίποδα καί της Ιοκάστης.
Κεντρικό πρόσωπο λοιπόν ο Οιδίποδας στην όλη ιστορία.
Γιά να μην μακρηγορούμε καί να μην αναφερθούμε στις τόσες λεπτομέρειες αυτού τού αρχαίου εξιστορήματος,η όλη ιδέα καί πού έχει τελικά άμεση σχέση με τούς αγώνες των Νεμέων,έχει να κάνει με την ΚΑΤΑΡΑ των Θεών προς τον Λάϊο τον πατέρα τού Οιδίποδα.
Στην αρχαία ελληνική γλώσσα η «κατ-άρα» λεγόταν «αρά» καί η αλβανική γλώσσα διασώζει αυτούσια τη λέξη ως «ναμ» στη γκεγκική προφορά πού σημαίνει την κατάρα καί «nëm-νεμ» στην τοσκική καί έναρθρα(με το θηλυκό δηλ.άρθρο) «νέμε-α» καί μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί το «ανάθεμα-κατάρα» πού ξεστομίζει κάποιος δείχνοντας την ανοιχτή παλάμη του λέγοντας «νά».
Η αλβανική δηλαδή διασώζει αυτούσια την αρχαία αυτή λέξη καί μάλιστα στον καθημερινό της λόγο.
Στην αρχαία τώρα ελληνική γλώσσα αλλά καί παράδοση αναφέρεται η θεότητα της Νέμεσης,η αμείλικτη καί σκληρή τιμωρός τού Δικαίου καί προσωπικά δεν κατανοώ την ετυμολόγηση πού δίνουν καί σε αυτή την πανάρχαια λέξη οί σημερινοί «φωστήρες» μας από το νέμω πού σημαίνει διαμοιράζω-διανέμω κλπ.
Το αφήνω αυτό το τελευταίο φίλες καί φίλοι στην κρίση τού κοινού νού γιά να βγάλει ο καθένας καί η καθεμία τα δικά του καί δικά της συμπεράσματα.
Ολοκληρώνω με την ξεκάθαρη διατύπωση πως δεν χρειάζεται να προστρέξει λαχανιάζοντας κανείς να σημειώσει το ποιά γλώσσα «έκλεψε» την άλλη καί τα σχετικά,αλλά να ανοίξει επιτέλους το ερευνητικό οπτικό του πεδίο προς το αυτονόητο,ότι δηλαδή η αλβανική καί η ελληνική γλώσσα αποτελούσαν στις προϊστορικές εποχές την ίδια καί την αυτή γλώσσα πού ενώ η αλβανική παρέμεινε στάσιμη στα κακοτράχαλα βουνά της διασώζοντας τις πρωταρχικές της ρίζες,η ελληνική εξελίχτηκε λογοτεχνικά καί πολιτιστικά με αποτέλεσμα με τον χρόνο να διαφοροποιηθεί.
Κατά την διάρκεια αυτών των αγώνων σταματούσε κάθε εχθροπραξία μιάς καί εθεωρείτο ύψιστη ιεροσυλία απέναντι στούς Θεούς κάθε συνέχειά τους.
Η Νεμέα εκείνη την εποχή δεν ήταν καν ξεχωριστή πόλη παρά τμήμα της πόλης των Κλεωνών.
Στην ουσία η περιοχή της Νεμέας ήταν ένας κατεξοχήν ιερός τόπος καί κατοικία των ιερέων τού Δία,τού πατέρα των Θεών.
Οί ιεροί αγώνες των Νεμέων συμπεριλαμβάνονταν στον ευρύτερο αξιακό κύκλο άλλων σπουδαίων αγώνων όπως των Ολυμπίων,των Ισθμίων καί Πυθίων.
Τα Νέμεα λοιπόν φίλες καί φίλοι ήταν ταφικοί αγώνες προς τιμήν των Επτά επί Θήβας καί τού ίδιου τού Δία καί μάλιστα οί ελλανοδίκες αυτών των αγώνων γιά αυτόν τον λόγο φορούσαν πένθιμα ενδύματα.
Οί «Επτά επί Θήβας» ήταν μία τραγωδία τού Αισχύλου καί είναι μέρος της τριλογίας πού ανήκει στον περίφημο «Θηβαϊκό κύκλο» καί είναι το μοναδικό έργο της τριλογίας πού διασώζεται έως σήμερα.
Η ιστορία της τραγωδίας λοιπόν βασίζεται στο μύθο των δίδυμων γιών τού Οιδίποδα καί της Ιοκάστης.
Κεντρικό πρόσωπο λοιπόν ο Οιδίποδας στην όλη ιστορία.
Γιά να μην μακρηγορούμε καί να μην αναφερθούμε στις τόσες λεπτομέρειες αυτού τού αρχαίου εξιστορήματος,η όλη ιδέα καί πού έχει τελικά άμεση σχέση με τούς αγώνες των Νεμέων,έχει να κάνει με την ΚΑΤΑΡΑ των Θεών προς τον Λάϊο τον πατέρα τού Οιδίποδα.
Στην αρχαία ελληνική γλώσσα η «κατ-άρα» λεγόταν «αρά» καί η αλβανική γλώσσα διασώζει αυτούσια τη λέξη ως «ναμ» στη γκεγκική προφορά πού σημαίνει την κατάρα καί «nëm-νεμ» στην τοσκική καί έναρθρα(με το θηλυκό δηλ.άρθρο) «νέμε-α» καί μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί το «ανάθεμα-κατάρα» πού ξεστομίζει κάποιος δείχνοντας την ανοιχτή παλάμη του λέγοντας «νά».
Η αλβανική δηλαδή διασώζει αυτούσια την αρχαία αυτή λέξη καί μάλιστα στον καθημερινό της λόγο.
Στην αρχαία τώρα ελληνική γλώσσα αλλά καί παράδοση αναφέρεται η θεότητα της Νέμεσης,η αμείλικτη καί σκληρή τιμωρός τού Δικαίου καί προσωπικά δεν κατανοώ την ετυμολόγηση πού δίνουν καί σε αυτή την πανάρχαια λέξη οί σημερινοί «φωστήρες» μας από το νέμω πού σημαίνει διαμοιράζω-διανέμω κλπ.
Το αφήνω αυτό το τελευταίο φίλες καί φίλοι στην κρίση τού κοινού νού γιά να βγάλει ο καθένας καί η καθεμία τα δικά του καί δικά της συμπεράσματα.
Ολοκληρώνω με την ξεκάθαρη διατύπωση πως δεν χρειάζεται να προστρέξει λαχανιάζοντας κανείς να σημειώσει το ποιά γλώσσα «έκλεψε» την άλλη καί τα σχετικά,αλλά να ανοίξει επιτέλους το ερευνητικό οπτικό του πεδίο προς το αυτονόητο,ότι δηλαδή η αλβανική καί η ελληνική γλώσσα αποτελούσαν στις προϊστορικές εποχές την ίδια καί την αυτή γλώσσα πού ενώ η αλβανική παρέμεινε στάσιμη στα κακοτράχαλα βουνά της διασώζοντας τις πρωταρχικές της ρίζες,η ελληνική εξελίχτηκε λογοτεχνικά καί πολιτιστικά με αποτέλεσμα με τον χρόνο να διαφοροποιηθεί.
Albanien
Φωτογραφία από το έργο τού Γερμανού δημοσιογράφου καί συγγραφέα Paul Siebertz καί πού αναφέρεται στούς Αλβανούς καί την Αλβανία καί πού εκδόθηκε στα 1910.
Προσθέτω πως η λεζάντα της φωτογραφίας αναφέρει πως πρόκειται γιά Αλβανό Τόσκη ενώ το καπέλο είναι καθαρά γκέγκικο,το αυτό προδίδει καί το ξύρισμα των κροτάφων τού άνδρα αυτού μιάς καί οί βόρειοι Γκέγκηδες διατηρούσαν ακόμη εκείνη την εποχή το ιδιότυπο πολεμικό τους κούρεμα σε αντίθεση με τούς νότιους Τόσκηδες,Λιάπηδες καί Τσάμηδες πού είχαν πάψει να το διατηρούν.
Σάββατο 19 Μαΐου 2018
βουλγάρικα νταχτιρντί
Βρε βρε,αρχίσανε τα ορθόδοξα νταχτιρντί γιά το κράτος της ποντο-ρωμανίας...
Σιγά-σιγά ΕΠΑΝεμφανίζονται τα ορθόδοξα σλαβικά «αδέλφια» πού τόσο έχουν εκθειαστεί συστηματικά από το εγχώριο εκκλησιαστικό πατριδεμπόριο.
Καί μακριά δεν είναι εκείνη η ημέρα πού θα διαπιστωθεί γιά μία ακόμη φορά το «πόσα απίδια πιάνει ο (σλάβικος) σάκος».
Γιατί ο «λογαριασμός» ο εθνικός πού θα κληθεί να ξεχρεώσει το κράτος της ποντο-ρωμανίας θα είναι καί τσουχτερός καί ...συλλογικός λόγω της παντελούς έλλειψης πραγματικής εθνικής στρατηγικής,σε αντίθεση μιάς συστηματικά εφαρμοσμένης ψευτοστρατηγικής πού εκπορεύεται από το φιλοσλαβικό κράτος της εκκλησίας καί πού συμπυκνώνεται σε έναν στείρο καί άνευ προηγουμένου αντιαλβανισμό.
Γιατί ο «λογαριασμός» ο εθνικός πού θα κληθεί να ξεχρεώσει το κράτος της ποντο-ρωμανίας θα είναι καί τσουχτερός καί ...συλλογικός λόγω της παντελούς έλλειψης πραγματικής εθνικής στρατηγικής,σε αντίθεση μιάς συστηματικά εφαρμοσμένης ψευτοστρατηγικής πού εκπορεύεται από το φιλοσλαβικό κράτος της εκκλησίας καί πού συμπυκνώνεται σε έναν στείρο καί άνευ προηγουμένου αντιαλβανισμό.
Τολμώ λοιπόν φίλες καί φίλοι να πω γιά μία ακόμη φορά πως στο ...άγνωστο μέλλον ο πολυδιαφημιζόμενος «αλβανικός κίνδυνος»!!! θα φαντάζει βόλτα νηπίου στην παιδική χαρά της εθνικής μας «ανεμελιάς».
Καί το άγνωστο εκείνο μέλλον δεν θα είναι άσχετο ούτε με τούς γνωστούς «βούλγαρους» των γνωστών βορειοελλαδίτικων ορθοδόξων παστουρμάδων,ούτε με τούς διαφόρους όψιμους «ομογενείς» ιβάνηδες πού μιλούν γιά το «κράτος των Αθηνών» κατά τού...«λαού τους».
λίτομαι καί lutem
Το ρήμα «Λίτομαι» στην αρχαία ελληνική σημαίνει προσεύχομαι καί από εκεί προέρχεται η μεταγενέστερη λέξη «Λιτανεία»,η επίσημη δηλαδή εκκλησιαστική πράξη της ιερουργίας.
Η προσευχή προς τον Θεό είναι μία παράκληση στην ουσία,ένα παρακαλετό θα λέγαμε λαϊκιστί,ώστε ο προσευχόμενος ως ικέτης να ζητά την εύνοια τού Θεού γιά την εξασφάλιση της υγείας καί της γενικότερης ευημερίας τού ίδιου καί της οικογένειάς του.
Η αλβανική γλώσσα λοιπόν διασώζει το ρήμα lutem πού σημαίνει «παρακαλώ» καί πού χρησιμοποιείται καί σε άλλες παρόμοιες εκφράσεις με την ίδια ακριβώς έννοια όπως προσέδιδε η αρχαία ελληνική λέξη καί μία περιήγηση στο ίδιο το διαδίκτυο θα διαπιστώσει κανείς όλο αυτό το οποίο περιγράφω φίλες καί φίλοι.
Φυσικά καί δεν πρόκειται γιά σπάνιο δείγμα παρουσίας αρχαίας ελληνικής λέξης στην αλβανική γλώσσα αλλά γιά μία ακόμη περίπτωση χιλιάδων κυριολεκτικά παραδειγμάτων πού περιλαμβάνει από λέξεις καί τοπωνύμια μέχρι έννοιες καί παραδόσεις.
Καί κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να ισχυριστεί το ότι η αλβανική γλώσσα «δανείστηκε» ΚΑΙ αυτή τη λέξη από την αρχαία ελληνική όπως έχουν μάθει να σκέφτονται στο ελλαδικό κράτος γιά κάθε κοινή λέξη πού εντοπίζεται σε άλλη ευρωπαϊκή γλώσσα θα λες πως όλοι οί υπόλοιποι λαοί υπήρξαν μουγκοί ή κωφάλαλοι πριν «αρπάξουν» τις τόσες «ελληνικές» λέξεις και τις εντάξουν στα δικά τους λεξιλόγια.
Καί αυτή την νοοτροπία καί τον λανθασμένο τρόπο σκέψης πού επικρατεί την επιβεβαιώνει ακόμη καί η απλή λέξη της μητέρας-μαμάς,μιάς λέξης πού έχει την βαρύτητα της ίδιας της έννοιας της υπάρξεως καί πού συναντάται σχεδόν σε όλους τούς λαούς της γης,ακόμη καί μη ευρωπαϊκούς.
Δεν περίμεναν όλοι αυτοί φίλες καί φίλοι να έρθουν κάποιοι «έλληνες» ή κάποιοι «άλλοι» ώστε να μάθουν να χρησιμοποιούν μία τέτοια ηχοποίητη λέξη πού έχει να κάνει με την ίδια την έννοια της ζωής και της γέννησης.
Γιά να φτάσουμε το λοιπόν πάλι στο ρήμα λίτομαι καί lutem δεν μπορούμε να μιλάμε γιά κάποιο δάνειο τη στιγμή πού ως λέξη οί νεοέλληνες την αγνοούν ενώ οί «βάρβαροι» καί «αγράμματοι» Αλβανοί διέσωσαν την λέξη αυτή χρησιμοποιώντας την μάλιστα στην καθημερινότητά τους.
Καί δεν γίνεται φυσικά ο αλβανικός λαός να μετακινήθηκε τάχα από κάπου καί μάλιστα πρόσφατα όσον αφορά τα ιστορικά χρόνια καί με τον έρχομό τους άρχισαν ιδιαίτερα φροντιστήρια εκμάθησης της αρχαίας ελληνικής γλώσσας.
Γιατί όπως ξαναείπα πιό πριν,ούτε το μοναδικό παράδειγμα είναι αυτή η λέξη πού αναφέρω ούτε καί η τελευταία πού μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς με μιά απλή καί μόνο έρευνα.
Πέμπτη 17 Μαΐου 2018
Τετάρτη 16 Μαΐου 2018
Ο «Έλληνας» καί ο «Γκέκας»
Η «Αδελφοποίηση Έλληνα καί Γκέκα» όπως ονόμασε το ξυλόγλυπτο έργο του ο λαϊκός ζωγράφος καί αγωνιστής τού '21 Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου στα 1830 καί βρίσκεται στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο της Αθήνας.
Ο καλλιτέχνης θέλει να τονίσει το όμαιμο των δύο ανδρών καί αν λέγαμε πως ο «Έλληνας» δεν είναι άλλος από Αρβανίτη χριστιανό σίγουρα δεν θα λαθεύαμε.
Ως γνωστόν είχε παγιωθεί ο όρος τού Έλληνα γιά τον χριστιανό Αρβανίτη σε αντίθεση με τον μουσουλμάνο καί καθολικό Αρβανίτη-Αλβανό.
Εκτός των ενδυμασιών,την εθνολογική προέλευση των δύο ανδρών προδίδουν καί τα δύο κλασσικά πολεμικά κουρέματα-ξυρίσματα της κεφαλής πού αποτελούσαν χαρακτηριστικό γνώρισμα των Αρβανιτών-Αλβανών.
Την «αδελφοποίηση» λοιπόν αυτή πού τονίζει ο καλλιτέχνης της προσδίδει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός πως ο ίδιος ο καλλιτέχνης συμμετείχε στούς αγώνες της Επανάστασης τού 1821 καί φυσικά θα γνώριζε από πρώτο χέρι αυτά τα οποία περιγράφουμε.
Καί είναι φυσικά αξιοσημείωτο πού πέρα από τον πόνο καί το αίμα εκείνων των εποχών καί πού έζησε όπως είπαμε ο Παπαδημητρίου,δεν επηρέασε στιγμή την σκέψη του γιά το ποθούμενο το οποίο εκφράζει στο έργο του αυτό.
Gegëria - Γκεγκερία - Γκεκαριά
Ο σπουδαίος Έλληνας γλωσσολόγος Μανόλης Τριανταφυλλίδης είχε απαριθμίσει πολλές αρχαίες ονομασίες καί αρχαία τοπωνύμια πού προέρχονταν από την αλβανική γλώσσα και την οποία θεωρούσε συνέχεια της αρχαίας ιλλυρικής.
Την ίδια την ονομασία της πανάρχαιας καί πελασγικής Δωδώνης ο Τριανταφυλλίδης την θεωρεί αλβανική καί έχει την ύψιστη σημασία αυτή η διαπίστωση αφού η Δωδώνη θεωρείται το κέντρο των Πελασγών αλλά καί μετέπειτα των μετονομασθέντων Γραικών-Ελλήνων σύμφωνα με τον Αριστοτέλη!
Στα σημειώματά του ο καθηγητής έγραφε γιά το εθνωνυμικό τού Γκέγκη-Γκέκα της βόρειας αλβανικής φυλής των Γκέγκηδων πως σημαίνει τον «Γίγα»,τον γίγαντα,τον Τιτάνα. Καί σίγουρα τυχαία δεν το έγραφε αυτό ο Τριανταφυλλίδης μιάς καί έχουμε τούς πρωταρχικούς Γίγαντες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας τούς Γηγενείς-Gegenees,πού σημαίνει τούς ντόπιους,τούς αυτόχθονες !
Γκεγκερία-Gegëria λοιπόν στην γλώσσα των Τόσκηδων σημαίνει την χώρα των Γκέγκηδων,ενώ Γκεγκενία-Gegënia αποδίδεται στην ίδια την γλώσσα των Γκέγκηδων,ομοίως όπως Αρμπερία στην τοσκική είναι η Αλβανία καί Αρμπενία στην γκεγκική προφορική απόδοση.
Ο καθηγητής καί ο κύριος θεμελιωτής της γλωσσολογίας της νεώτερης Ελλάδας Μανόλης Τριανταφυλλίδης,θεωρούσε τούς Αλβανούς καί τούς Αρβανίτες τον ίδιο λαό καί ότι οί Αλβανοί είναι οί άμεσοι απόγονοι των αρχαίων Ιλλυριών.
Τι δεν καταλαβαίνεις ΑΡΒΑΝΙΤΗ;
Ποιό είναι εκείνο πού δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις;
Ancient Greek Mythology in the Modern Albanian Epic, "Songs of the Frontier Warriors".
Η πτυχιακή εργασία της Lydia Osborn γιά το University of Arkansas στα 2015.
Πραγματεύεται καί ερευνά την διατήρηση της αρχαίας ελληνικής καί ρωμαϊκής μυθολογίας καί Ιλλυρίας στα επικά τραγούδια των πολεμιστών της βορείου Αλβανίας.
Τούς ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ μορέ προγόνους πού τούς έχετε;
Ερεύνησε Αρβανίτη γιά την ιστορία σου καί την πραγματική σου καταγωγή καί μην επιτρέπεις στον κάθε διαστρεβλωτή καί προπαγανδιστή να σε χειραγωγεί κατά τον πλέον προσβλητικό τρόπο.
Έχεις προσωπικά ΣΗΜΕΡΑ την κάθε δυνατότητα πρόσβασης στην σοβαρή καί τεκμηριωμένη διεθνή καί εγχώρια βιβλιογραφία.
Τα ψέμματα με τα οποία μας φλόμωναν δεκαετίες τώρα ήδη έχουν αρχίσει καί καταρρέουν καί στο τέλος το μόνο πού θα έχει απομείνει στο μέλλον από όλη αυτή την κατασυκοφάντηση καί διαστρέβλωση της ιστορίας της Αρβανιτιάς καί των άμεσων προγόνων μας θα είναι η ίδια η εξαφάνιση της Αρβανιτιάς της Ελλάδας.
ΑΡΒΑΝΙΤΗ,μαζί με εμάς χάνεται καί η Ελλάδα καί εκεί ακριβώς απέβλεπαν όλοι εκείνοι όταν χτυπούσαν την Αρβανιτιά.
Με την εξαφάνιση κάθε αρβανίτικης παρουσίας με το σκεπτικό πως δήθεν αφού οί Αρβανίτες ήταν Έλληνες καί επομένως δεν χρειαζόταν καν η παραμικρή μνεία της αρβανίτικής τους καταγωγής καί με ο,τιδήποτε συνδεόταν με αυτήν,φτάσαμε εδώ πού φτάσαμε.
Όλα αυτά μας τα έλεγαν εκείνοι πού ΔΕΝ είχαν καμμία σχέση με ο,τιδήποτε ελληνικό καί πού αφού κατάφεραν να μας πείσουν να σιωπούμε γιά την καταγωγή μας,εκείνοι απόμειναν μόνοι να παίζουν σε ένα δήθεν εθνικό γήπεδο διαφημίζοντας με όλους τούς τρόπους την ΔΙΚΗ τους δήθεν γνήσια ελληνική καταγωγή.
Όλα αυτά μας τα έλεγαν εκείνοι πού ΔΕΝ είχαν καμμία σχέση με ο,τιδήποτε ελληνικό καί πού αφού κατάφεραν να μας πείσουν να σιωπούμε γιά την καταγωγή μας,εκείνοι απόμειναν μόνοι να παίζουν σε ένα δήθεν εθνικό γήπεδο διαφημίζοντας με όλους τούς τρόπους την ΔΙΚΗ τους δήθεν γνήσια ελληνική καταγωγή.
Αρβανίτη,μας κορόϊδεψαν ΟΛΟΥΣ εμάς όλοι αυτοί πού ευαγγελίζονταν μιά αφηρημένη καί συγκεγχυμένη καί απροσδιόριστη ελληνική καταγωγή.
Κατάφεραν να μας απονευρώσουν μη αντέχοντας την ανυπαρξία τους καί στο τέλος μας κατσικώθηκαν καί από πάνω,παριστάνοντάς μας τον σούπερ «έλληνα» καί εσύ ούτε πού να τολμάς να υπερηφανευτείς με ένα άγαλμα πού να γράφει από κάτω το τι προσέφεραν οί Αρβανίτες πρόγονοί μας !
ΣΗΚΩ ΑΠΑΝΩ μορέ Αρβανίτη καί κοίταξε όλους εκείνους πού σού πουλάνε ψευτοελληνισμούς με το κιλό καί ρώτησέ τους κατάμουτρα:
Τούς ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ μορέ προγόνους πού τούς έχετε;
Πού καταχωνιάσατε μορέ τη ΦΑΡΑ εκείνη πού έφτιαξε την ΕΛΛΑΔΑ;
Τρίτη 15 Μαΐου 2018
«Αρμπέν - Arbën»
Εκπλήσσομαι με την κρίση ειλικρίνειας καί εύστοχης ιστορικής καταγραφής της ελληνόφωνης βικιπαίδεια.
Σε τούτη την παρουσίαση ΤΟΛΜΑ η βικιπαίδεια να παρουσιάσει την κοιτίδα των Αρβανιτών πού περιλαμβάνει μέρος της Κρούγια,τού ιστορικού κάστρου Petrelë,μέρος της Ντίμπρα καί της Οχρίδα,με σαφή προσδιορισμό προς την κεντρική καί βόρεια Αλβανία.
Εκπλήσσει επίσης το γεγονός της καταγραφής από την ελληνόφωνη βικιπαίδεια το ότι η επικρατέστερη άποψη των ιστορικών είναι ότι οί σημερινοί Αλβανοί προέρχονται από τούς γηγενείς Ιλλυριούς !
Εκπλήσσει ακόμη πού η βικιπαίδεια καταγράφει την προέλευση τού εθνωνυμικού «Αρβανίτης» από το γκέγκικο «Αρμπέν - Arbën» !
Τρέξτε φίλες καί φίλοι καί διασώστε όλα αυτά τα προαναφερθέντα διότι δεν τα βλέπω να υπάρχουν γιά πολύ καιρό ακόμη.