Γίνεται κατανοητό πως πρόκειται γιά Γκέγκηδες(η σκηνή χωρίς αμφιβολία εκτυλίσσεται μέσα σε τζαμί).Ο καθιστός φορά το κλασσικό γκέγκικο μαντήλι όπως καί ο όρθιος από αριστερά με το παντελόνι.Χαρακτηριστικά τα μικρότερα σχετικά φέσια με την πλούσια καί μακριά φούντα,γνωρίσματα των Γκέγκηδων.Ο Paja άλλωστε στις περιοχές της Γκεκαριάς κυρίως(Κοσσυφοπέδιο-Μαυροβούνιο-Β.Αλβανία-Σκόπια πού ακόμη ήταν καί πολυπληθέστερο καί ο πρωταγωνιστής το αλβανικό στοιχείο).Θα μπορούσαμε να σχολιάσουμε τόσα καί τόσα γιά τις ενδυμασίες πού βλέπουμε,μα,μιά περιήγηση να κάνει κανείς στη σελίδα μας εύκολα θα κατανοήσει τις βόρειες ενδυμασίες.Ξαναλέμε πως ο Paul-Paja Jovanovic σαφέστατα οριοθετεί το εθνολογικό προφίλ τού έργου του,κάποιες φορές αναφέρεται καί κάποιες όχι θεωρώντας το προφανώς αυτονόητο αν δεν συμβαίνει κάτι άλλο.Ο ίδιος ο ζωγράφος δεν τολμά να παρουσιάσει ως σέρβικο κάποιο θέμα του καθαρά αλβανικό(αν καί έχουμε εντοπίσει σχετική προσπάθεια σε κανά-δυό πίνακές του) απλώς δεν αναφέρεται καθόλου.Άλλωστε θα επρόκειτο γιά ανέκδοτο να ισχυριστεί κανείς πως οί φουστανέλες καί οί ενδυμασίες πού βλέπουμε στα έργα του έχουν κάποια σχέση με τούς Σέρβους-Σλαύους,αστεία πράγματα(τα λέμε τούτα γιατί κάτι φουστανελάδες με γυρισμένα στο κεφάλι μαντήλια καί τα σχετικά ορισμένα σαΐνια μας τούς βγάζουν...Σέρβους,τρομάρα τους).Επίσης θα τονίσουμε γιά ακόμη μιά φορά πως ο Paja ταυτίζει το αλβανικό καί ελληνικό στοιχείο,χαρακτηριστικό όχι μόνο γιά τον ίδιο αλλά καί γιά το σύνολο σχεδόν των περιηγητών καί των ζωγράφων πού κατά καιρούς επισκέφτηκαν τούς τόπους μας.