Η «Αδελφοποίηση Έλληνα καί Γκέκα» όπως ονόμασε το ξυλόγλυπτο έργο του ο λαϊκός ζωγράφος καί αγωνιστής τού '21 Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου στα 1830 καί βρίσκεται στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο της Αθήνας.
Ο καλλιτέχνης θέλει να τονίσει το όμαιμο των δύο ανδρών καί αν λέγαμε πως ο «Έλληνας» δεν είναι άλλος από Αρβανίτη χριστιανό σίγουρα δεν θα λαθεύαμε.
Ως γνωστόν είχε παγιωθεί ο όρος τού Έλληνα γιά τον χριστιανό Αρβανίτη σε αντίθεση με τον μουσουλμάνο καί καθολικό Αρβανίτη-Αλβανό.
Εκτός των ενδυμασιών,την εθνολογική προέλευση των δύο ανδρών προδίδουν καί τα δύο κλασσικά πολεμικά κουρέματα-ξυρίσματα της κεφαλής πού αποτελούσαν χαρακτηριστικό γνώρισμα των Αρβανιτών-Αλβανών.
Την «αδελφοποίηση» λοιπόν αυτή πού τονίζει ο καλλιτέχνης της προσδίδει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός πως ο ίδιος ο καλλιτέχνης συμμετείχε στούς αγώνες της Επανάστασης τού 1821 καί φυσικά θα γνώριζε από πρώτο χέρι αυτά τα οποία περιγράφουμε.
Καί είναι φυσικά αξιοσημείωτο πού πέρα από τον πόνο καί το αίμα εκείνων των εποχών καί πού έζησε όπως είπαμε ο Παπαδημητρίου,δεν επηρέασε στιγμή την σκέψη του γιά το ποθούμενο το οποίο εκφράζει στο έργο του αυτό.