«Παιδιόθεν καί εξ απαλών ονύχων,ού μην αλλά καί πατρόθεν καί από πάππου καί των άλλων προγόνων,την Αλβανίαν εμάθομεν να θεωρούμε επαρχία ελληνικήν...τούς δε Αλβανούς Έλληνας γνησιωτάτους καί ελληνικωτάτους»(Λουκάς Μπέλλος)
«Η διαίρεσις ημών Αλβανών καί Ελλήνων διευκολύνει το κράτος άλλων.Μίαν ημέραν εξυπνήσαντες,θα ίδωμεν αίφνης ότι απωλέσθημεν,νομίσαντες ότι αναγεννώμεθα»(εφημερίς «Νεολόγος» αριθ.φ.617,Κων/πολη 1870)
«Ελλάς άνευ Αλβανίας καί Αλβανία άνευ Ελλάδος ουδέν γενναίον δύνανται να επιτελέσωσιν εν τη Χερσονήσω τού Αίμου»(Νεοκλής Καζάζης)
«...Οί Έλληνες είνε Αλβανοί καί οί Αλβανοί είνε Έλληνες»(Βλάσης Γαβριηλίδης,ιδρυτής καί διευθυντής της εφημερίδος «Ακρόπολις»,1883)
«Όπου υπήρχον Αλβανοί άποικοι,έμειναν καί ζώσι σήμερον άθικτοι,αμόλυντοι,αδελφοί Έλληνες πάντες,υπερήφανοι διά τούτο..»(Αντώνιος Δ.Κεραμόπουλος)
«Ευγνωμοσύνης καθήκον,πολιτισμού υποχρέωσις ήτο,οί νεώτεροι Έλληνες ελευθερωθέντες τού τυρρανικού ζυγού καί ανεξάρτητον έθνος αποτελέσαντες να στρέψωσιν το βλέμμα των περί τα περί εαυτούς ομογενή φύλα καί τον εκπολιτισμόν τούτων,αν όχι την απελευθέρωσιν,μία των κυρίων ενασχολιών των να έχωσιν.Εκείνο δε, πέριξ τού οποίου πάσα μέριμνα Κυβερνητική καί ιδιωτική έπρεπε να περιστραφεί,είναι η Αλβανία,ο ιπποτικός εκείνος τόπος όστις διά των ανδρείων τέκνων του,τα μάλα συνετέλεσεν είς την απελευθέρωσιν τού τμήματος τούτου της Ελλάδος..»(Κων/νος Χ.Βάμβας)
«Επί των οροπεδίων της Αλβανίας απαντώνται πλείστοι νομάδες καί ποιμένες λαοί,παρ' οίς ανευρίσκονται Ομηρικά έθη καί ήθη καί έθιμα.Εν τη Αλβανία πολλαί σκηναί της Ιλιάδος καί της Οδυσσείας αλλά καί της Αινειάδος διαδραματίζονται πολλά ολίγον αυταίς παραλάσσουσαι»(ελληνική εφημερίς της Ρουμανίας «Δεκέβαλος» 1874,αρ.2 καί 7)

Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2009

ΠΕΘΑΝΕ Ο ΣΕΡΒΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ(2)

(πέθανε) Ο εθνικιστής Σέρβος πατριάρχης [2]

«Να Ένας Άγιος που Περπατά στη Γη!» Γνωστό ιερό blog (vatopaidi.wordpress.com)

Συμμαχητής των Μιλόσεβιτς-Κάρατζιτς-Αρκάν-Μπλάντιτς

Μην ξεχνάτε: διαβάστε το [1] μέρος

[2] Οι Βόσνιοι μουσουλμάνοι, είναι Βογόμιλοι, που κυνηγημένοι από τους ορθόδοξους είδαν τον Τούρκο σαν σωτήρα και εξισλαμίστηκαν μαζικά. Στις 1.6.’05 προβλήθηκε στο δικαστήριο της Χάγης βιντεοκασέτα που δείχνει Σέρβο ορθόδοξο ιερέα να ευλογεί μέλη της παραστρατιωτικής οργάνωσης «Σκορπιός», τα οποία στη συνέχεια δολοφονούν νεαρούς Βόσνιους κρατούμενους που έχουν υποστεί βασανιστήρια. Λίγες ώρες αργότερα ο Σέρβος πρόεδρος ομολόγησε πως οι σκηνές αυτές «είναι απόδειξη ενός τερατώδους εγκλήματος που διαπράχτηκε εναντίον ανθρώπων διαφορετικής θρησκείας…» (Ελευθεροτυπία, 12-1-’04). «Ο στρατηγός Λαζάρεβιτς παραδόθηκε αλλά δέχτηκε δημόσιους επαίνους από τον πρωθυπουργό….έγινε δεκτός από τον πατριάρχη…και στην οικογένειά του ο δήμαρχος…χάρισε ένα αυτοκίνητο….οι άνθρωποι στους οποίους το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο έχει απαγγείλει κατηγορίες για εγκλήματα πολέμου είναι ήρωες….» («Ελευθεροτυπία», 29.7.’05). Καταθέτοντας ο Σέσελι στην Χάγη αρνήθηκε να σταθεί όρθιος «ακολουθώντας τις συμβουλές Σέρβων κληρικών» που τον προειδοποίησαν «ότι οι μανδύες» των δικαστών «είναι αντίστοιχοι με εκείνους που φορούσαν καθολικοί ιεροεξεταστές» ενώ ο τρόπος τους θυμίζει «σατανικό τελετουργικό…» («Ελευθεροτυπία», 24.8.’05). Η φιλοσερβική υστερία πήρε επιδημικές διαστάσεις στην Ελλάδα. Η επικείμενη φιλοξενία 200 Κοσοβάρων προσφύγων στον Κοκκινοπηλό Ελασσόνας, ξεσήκωσε τους κατοίκους που “δεν θέλουν μουσουλμάνους στην περιοχή τους. Αν ήταν Σέρβοι θα τους φιλοξενούσαμε…”, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες “η Μητρόπολη Ελασσόνας …απέσυρε από τις κατασκηνώσεις όλη την οικοσυσκευή…” (“Ελευθεροτυπία”, 8-4-’99). Ο τ. υπουργός Α. Ανδριανόπουλος έγραψε: “Ντρέπομαι….αναρωτιέμαι για τη στάση της επίσημης ελληνικής ορθόδοξης Εκκλησίας που….συντάσσεται με τους Σέρβους μακελάρηδες επειδή είναι ορθόδοξοι” (“Εξουσία”, 5-4-’99). Αντίθετα ο θεολόγος κ. Γιανναράς διαμαρτύρεται (“Καθημερινή”), γιατί την Μ. Εβδομάδα στο Παρίσι “έξω από τους ελληνορθόδοξους ναούς Γάλλοι πολίτες αποδοκίμαζαν τους Έλληνες με την κραυγή ‘Ορθόδοξοι! Δολοφόνοι!”, ενώ η “Μοντ”, δημοσίευσε ολοσέλιδο άρθρο του Ισμαήλ Κανταρέ “που καταλογίζει σε όλους τους Ορθόδοξους ιστορικό εθισμό να επιδίδονται σε σφαγές…”. Ο Αλβανός συγγραφέας δίνει μέσω της Monde ένα μάθημα στους Ελληνοσέρβους επισκόπους: «Οι Αλβανοί πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη από τους Σέρβους για τις βιαιοπραγίες τους, έστω κι αν οι Σέρβοι δεν έχουν απολογηθεί ποτέ για τα εγκλήματά τους» (Κ.Σχινά, Βιβλιοθήκη Ελευθεροτυπίας. 23-4-’04).

Ο πατριάρχης Παύλος ιερουργεί εν μέσω των χασάπηδων Κάρατζιτς και Μπλάντιτς.

Η ιδεοληψία πως οι Σέρβοι είναι «φιλέλληνες» δεν έχει βάση. Φιλέλληνες υπάρχουν μόνο στους κόλπους των ρομαντικών ξένων διανοούμενων και ο φιλελληνισμός τους δεν έχει σχέση με τις ονειρώξεις τω Ελλήνων εθνικιστών. Η Σερβία ορεγόταν τη Θεσσαλονίκη και η Μακεδονία των Σκοπίων που μπήκε στο μεσοχώρο ήταν ένα δώρο προς την Ελλάδα που δέσμια των εθνικιστικών μύθων της δεν το εκτίμησε. Aπό την δεκαετία του 1880, η Σερβία και μέσω της Εκκλησίας της προσπαθούσε να διεισδύσει στη Μακεδονία ιδρύοντας την «Εταιρεία του αγ. Σάββα» σε αντιπερισπασμό της βουλγάρικης εταιρείας των αγ. Μεθόδιου και Κύριλλου. Διαπραγματεύεται με την Πύλη και το πατριαρχείο, τη δυνατότητα τέλεσης σλοβένικης λειτουργίας στις πατριαρχικές εκκλησίες. Το 1897, ο Σέρβος Φιρμιλιανός που προοριζόταν για επίσκοπος, έγινε δεκτός στα Σκόπια με λιθοβολισμό από τους Σαρακατσάνους που ελέγχονταν από το πατριαρχείο και από τους πιστούς της βουλγαρικής Εξαρχίας, αποκλεισμένος για μέρες μέσα στο τραίνο που τον μετέφερε (Kαστελλάν Ζ. «Η Ιστορία των Βαλκανίων». Μτφρ. Β. Αλιφέρη. Γκοβόστης 1991). Ο αυτοκαταστροφικός ελληνικός εθνικισμός, με την ανήθικη υποστήριξη που προσέφερε στον σέρβικο μεγαλοϊδεατισμό, στερείται ακόμη και από το άλλοθι του εθνικού συμφέροντος,. Για την ενεργό συμπαράσταση της ελλαδικής Εκκλησίας στις αθλιότητες που διέπραξε η σερβική, έχουν γραφτεί πολλά. “Αξέχαστες ήταν και οι μεταβάσεις Ελλήνων κληρικών σε πρόσφατα εκκαθαρισμένες από μουσουλμάνους περιοχές στη Βοσνία,όπου τελούσαν…λειτουργίες και δοξολογίες που σφράγιζαν την οριστική απαλλαγή της περιοχής από τους απίστους….στα στρατόπεδα των Σέρβων…ευλογούσαν όπλα και οβίδες” (Τ. Μίχας Ελευθεροτυπία 29-9-2000) Το Φλεβάρη του ‘95, αποστολή της ελλαδικής Εκκλησίας με επικεφαλής τον μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιο ευλόγησε τα σερβικά στρατεύματα που βομβάρδιζαν καθημερινά την βοσνιακή πρωτεύουσα επί 3 χρόνια, προκαλώντας τον θάνατο 12000 αμάχων μεταξύ των οποίων και 700 παιδιά. Ο «Eλ.Τύπος» στις 28.11.’96 αναφέρει ότι οι Κάρατζιτς και Μπλάντιτς επιδιώκουν να καταφύγουν στο Αγ. Όρος παραθέτοντας δήλωση δύο Σέρβων μοναχών: «για μας Κάρατζιτς και Μλάντιτς είναι ήρωες. Σκοπός μας δεν είναι να τους κρύψουμε, αλλά να τους δώσουμε την ευκαιρία να εκφραστούν με ηρεμία». Την ίδια ημέρα η «Απογευματινή» περιέγραψε την επίσκεψη του μητροπολίτη Βοσνίας στη Φλώρινα, όπου παρασημοφόρησε τον δεσπότη και είπε για το Κάρατζιτς ότι είναι «ένας ευσεβής πιστός άνθρωπος του Θεού, πρόεδρος των Σέρβων και μην ξεχνάτε ότι, όπως ο ίδιος είπε, πολεμάμε για να τελειώσουμε το έργο του Κολοκοτρώνη και του Καραγιώργη». Η Ντόρις Πακ, πρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής των συντηρητικών κομμάτων για την Ν.Α. Ευρώπη, κάλεσε την ελληνική Εκκλησία να ζητήσει συγγνώμη “διότι ευλογούσε άτομα σαν τον Κάραζιτς κάθε φορά που ξεκινούσαν να σφάξουν τον κόσμο”. Ο διοικητής του ελληνικου τάγματος του ΟΗΕ στο Κόσσοβο συνταγματάρχης Θ. Δούλου, δήλωσε στον κ. Σημίτη: “Κατέβασα με τα ίδια μου τα χέρια Αλβανούς σταυρωμένους με πρόκες σε πόρτες σπιτιών με μια σφαίρα στη μέση του μετώπου…έβγαλα με τα ίδια μου τα χέρια από πηγάδια μικρά παιδιά Αλβανάκια που ήταν κομμένα στη μέση…”. Σε επίσκεψη του αιμοσταγή Κάραζιτς στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, ο τελευταίος δεν τον άφησε να του φιλήσει το χέρι λέγοντάς του “εγώ πρέπει να σου φιλήσω τα πόδια”. Στις 22 Οκτώβρη του 2000, ο Ζιρινόφσκι “προφανώς μεθυσμένος”, μιλώντας παρουσία της κας Λ. Κανέλλη στο Βελιγράδι, δήλωσε ότι “κατάρα της ανθρωπότητας είναι η Δύση” και ότι “για όλα ευθύνεται ο Καθολικισμός που θέλει να χτυπήσει την Ορθοδοξία” (Τάκη Μίχα “Ανίερη Συμμαχία»-εκδ.Ελάτη). Η Τ. Παπαδοπούλου, έγραψε: «Ιδού το ανώτατο στάδιο της…ελληνοσερβικής φιλίας και η …κατάληξη της ταύτισης με πλιατσικολόγους σφαγείς….Οι εν λόγω συμπατριώτες μας ύψωσαν με υπερηφάνεια την ελληνική σημαία στην πνιγμένη στο αίμα Σρεμπρένιτσα… ντροπή. Η συμμετοχή….δεν καταδικάστηκε….έως σήμερα….διπλή ντροπή» (Ελευθεροτυπία, 8-7-’04). “Στη Σρεμπρένιτσα και αλλού διέπρεψαν, έσφαξαν και Έλληνες εθελοντές. Οι ελληνικές αρχές δεν τους ενόχλησαν κι ας είναι γνωστοί όπως και τα έργα τους… Είχαν βεβαίως τη στήριξη του ελληνικού πολιτικού και θρησκευτικού κατεστημένου και ενός μεγάλου τμήματος της κοινής γνώμης» («Βήμα», 7.6.2005, Ρ. Σωμερίτης). Ένας από τους ελληνορθόδοξους χασάπηδες δηλώνει: «Νιώθαμε ικανοποιημένοι όταν σκοτώναμε μουσουλμάνους» (Στέλιος Βραδέλης, «Ταχυδρόμος», 13.11.’04). «Υπήρχαν και Έλληνες εθελοντές βεβαίως. Πίστευαν ακράδαντα ότι βοηθάνε έναν ….. ορθόδοξο αδελφό καταδιωγμένο, από … σιωνιστικές και προτεσταντικές …..συνωμοσίες… …….ευκαιρία για τα πολεμικά ένστικτα που κρύβονται στο βάθος των ψυχών, αλλά και για τα εθνικά παράπονα που καλλιεργούνται επιμελώς, ακόμα και στις αίθουσες των σχολείων, να βγουν και να εκφραστούν ……» («Τα Νέα», 10.6.’05, Ά.Δαμιανίδη).

O αιδεσιμότατος πατέρας Βρανίσλαος Peranovic, κατηγορούμενος για βασανιστήρια σε άσυλο αποτοξίνωσης ναρκομανών

Ο πρωτοπρεσβύτερος Κ.Παπαθεοδώρου, με άρθρο του που καταλήγει με ερώτημα “Ρε σεις που το πάτε;”, διαμαρτύρεται για την προσαγωγή του χασάπη στην Χάγη, χαρακτηρίζοντάς τον “σωστό πατριώτη” («Νέοι Άνθρωποι» 27-7-2001). Στον “Ομπσέρβερ”, γράφτηκε πως η ενδεχόμενη εμφάνιση του καταζητούμενου Μιλουτίνοβιτς, που διατηρούσε στενές σχέσεις με μέλη της “πολιτικής, θρησκευτικής και επιχειρηματικής ελίτ” ως κατηγορούμενου στο δικαστήριο της Χάγης, “ενδέχεται να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου για την Ελλάδα”. Στο άρθρο γίνεται λόγος και για τον ρόλο 100 Ελλήνων εθελοντών στη σφαγή της Σρεμπρένιτσα στις 11-7-’95. (“Ελευθεροτυπία”, 7-1-’03). Κλιμάκιο του ΣΔΟΕ με εισαγγελέα, έκανε έλεγχο σε διαμέρισμα 36χρονου για τον οποίο υπήρχαν αποδείξεις πως διακινούσε αναβολικά μέσω Διαδικτύου. Μαζί με πιστόλι και ποσότητα χασίς, βρέθηκαν 80 ανατριχιαστικές φωτογραφίες σφαγμένων Βόσνιων μουσουλμάνων. Ο άντρας ισχυρίστηκε πως δεν ήταν παρόν στις εκτελέσεις αλλά «άφησε να εννοηθεί ότι αισθανόταν υπερήφανος γι’αυτό». Στρατολογήθηκε στην Ορεστιάδα από ιερέα που συγκέντρωνε εθελοντές για να πολεμήσουν στο πλευρό των Σέρβων» (Κ. Κυριακόπουλος «Ελευθεροτυπία», 20-11-’03).

Στις 24.6.’05 συζητήθηκε στη Βουλή ερώτηση του κ. Ανδριανόπουλου: «Επανειλημμένα έχω απευθυνθεί στην Πρόεδρο…ζητώντας τη σύσταση μιας Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τη διερεύνηση ενδεχόμενης ανάμιξης Ελλήνων παραστρατιωτικών στις σφαγές αμάχων στη Σρεμπρένιτσα …… Επειδή όμως σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες …. έχουν γίνει έρευνες και έχουν παρθεί μέτρα εκτιμώ πως είναι απαράδεκτο μονάχα η Ελλάδα να επιδεικνύει την απάνθρωπη ………». Γιατί όμως πολέμησαν οι Ελληνορθόδοξοι; «Για την Λευκή Φυλή και την Ορθοδοξία», όπως αποκαλύπτει ο Ιός, που παραθέτει μαζί με φωτογραφία 6 από αυτούς που χαιρετούν ναζιστικά και την σχετική δήλωση ενός στην «Ελεύθερη Ώρα.» (25.9.’95) του (εκτίει φυλάκιση για εκβιασμούς) «Μεγάλου Άρχοντα» και Ομολογητή της Ορθοδοξίας Γρ. Μιχαλόπουλου: «Η Ευρώπη ανήκει στους Λευκούς και τους Χριστιανούς». Ο υπουργός Δικαιοσύνης παρέχει στην Βουλή την «εμφανώς αόριστη» διαβεβαίωση πως για το θέμα «έχει ήδη επιληφθεί η ελληνική Δικαιοσύνη» (16.7.’05). Όμως τον Ιούλιο του ’05, 163 πανεπιστημιακοί, δημοσιογράφοι και πολιτικοί (Μ. Παπαγιαννάκης, Στ. Μάνος, Α. Καραμάνου, Στ. Θεοδωράκης κ.ά.), απαίτησαν να ζητήσει συγγνώμη η ελληνική κυβέρνηση και να λογοδοτήσουν οι εθελοντές.

Ο πατριάρχης Παύλος δεν ήταν το αγαθό γεροντάκι που αγιοποιείται εδώ στην Ελλάδα επειδή μετακινιόταν (αντίθετα με τον προκλητικό αρχιεπίσκοπο Παρασκευαΐδη) με το λεωφορείο. Οι δυο μακαρίτες είχαν τουλάχιστον ένα κοινό χαρακτηριστικό, την υποκρισία. Ο “Ιός” (26-6-’99), αναδημοσίευσε συνέντευξη του Σέρβου διανοούμενου και ακτιβιστή ομοφυλόφιλου Ντούσαν Μάλκοβιτς, προς το Θεσσαλονικιό περιοδικό “Πόθος” (τ. 22). Όπως αποκαλύπτεται, οι Σέρβοι, ακολουθούν πολιτική διακρίσεων σε βάρος των ομοφυλόφιλων, ενώ ο Παύλος που κλείνει τα μάτια στα σκάνδαλα των κληρικών του, έχει δηλώσει πως “οι ομοφυλόφιλοι είναι άρρωστοι άνθρωποι”. Ο Σέρβος επίσκοπος Βράνιας Παχώμιος που κατηγορήθηκε από κληρικούς και 5 αγοράκια ως παιδεραστής αθωώθηκε. Ο Σέρβος επίσκοπος της Αλάσκας αναγκάστηκε να παραιτηθεί ύστερα από χειροθεσία παιδεραστή αναγνώστη. Tις ευθύνες του πατριάρχη Παύλου και της Συνόδου του για την γενοκτονία στη Βοσνία, επισημαίνει αναλυτικά ο δρ. Michael Sells, καθηγητής της Θρησκείας στο Haverford College, σε ένα εμπεριστατωμένο άρθρο:http://www.haverford.edu/relg/sells/postings/patriarch_pavle.html

(Ο πατριάρχης Παύλος και η γενοκτονία στη Βοσνία). Άλλα δημοσιεύματα:

(Ν.Υork Times: H Eκκλησία δεν επανεξετάζει τις ευλογίες που έδωσε ο Παύλος και επίσκοποι σε πρόσωπα καταδικασμένα για εγκλήματα πολέμου)

(Ο ρόλος Ελλήνων στη σφαγή της Σεμπρένιτσα)

(Σέρβοι φασίστες παρενοχλούν έκθεση φωτογραφίας θυμάτων της γενοκτονίας).

(Σέρβος ιερέας ευλογεί τους παρακρατικούς Σκορπιούς).

(Σέρβος κληρικός ευλογεί προεκλογική συγκέντρωση)

(Εθνικιστικό σχίσμα στην Εκκλησία του Μαυροβουνίου)

(Από τον θείο στον ανιψιό η επισκοπική πριγκιπική έδρα)

(Μια 24 χρονη Σέρβα καλόγρια προκαλεί δυστυχία στους γονείς της)

(Ο ακτιβιστής Ντούσαν απαντά στον Χριστόδουλο)

(Καταγγελίες για ιερή σέρβικη παιδεραστία-1)

(Ο Σέρβος επίσκοπος της Αλάσκας κατηγορείται για χειροθεσία παιδόφιλου.)

(Σέρβος ιερέας βασανιστής)


http://roides.wordpress.com/2009/11/19/19nov09/

ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ

Η Αρβανιτιά στο Μοριά

Η Ερμιονίδα ανά τούς αιώνες

Η Ερμιονίδα ανά τούς αιώνες
http://openarchives.gr/view/412853

Τα αρβανίτικα τραγούδια της Ερμιονίδας

Τα αρβανίτικα τραγούδια της Ερμιονίδας
http://invenio.lib.auth.gr/record/1887

ΜΠΕΣΑ

ΜΠΕΣΑ
Βλέπε τεύχη από το περιοδικό «ΜΠΕΣΑ»

Άρβανον

Άρβανον
Βλέπε τεύχη από το περιοδικό «Άρβανον»

Β'Συμπόσιο Ιστορίας-Λαογραφίας

Β'Συμπόσιο Ιστορίας-Λαογραφίας
Β'Συμπόσιο Ιστορίας-Λαογραφίας Βόρειας-Δυτικής Αττικής(1992)

Arbërës-Arbanas

Μπεκτασήδες

Μπεκτασήδες
Βλέπε γιά Αλήπασα-Ρήγα Φεραίο

Αρβανίτες καί Αλβανοί μετανάστες

Αρβανίτες καί Αλβανοί μετανάστες
«Αρβανίτες καί Αλβανοί Μετανάστες:Διαπραγμάτευση της Συλλογικής Ταυτότητας σε μιά αγροτική κοινότητα τού Νομού Αργολίδας» της Αγγελικής Αθανασοπούλου.

Ήπειρος-Ιλλυρίς

Arnaoutes

Arnauten-Albanesen-Skipetaren-Arbanitai

Ομοσπονδία Ελλάδας καί Αλβανίας

Ομοσπονδία Ελλάδας καί Αλβανίας
Ιωάννης Μπαλάσκας:Ομοσπονδία Ελλάδας-Αλβανίας,σλαυική επιβουλή είς βάρος τού Ελληνισμού

Σούλι καί Σουλιώτες

Η ζωή των Αρβανιτών

Αρβανίτικο Μοιρολόϊ

Οί Αρβανίτες της Αττικής

Η συμβολή των Αρβανιτών

Μήτρος-Τρούκης

Αρβανίτικα θέματα

Arbanasi

Γάμος καί Γαμήλια Σύμβολα

Τhe Highland Lute

Τhe Highland Lute
The Albanian national epic

Αρβανίτες καί Έλληνες

Η Ελληνο-Αλβανική Συμμαχία τού 1821

Η Ελληνο-Αλβανική Συμμαχία τού 1821
Grec et Arnaute Ethnographique des peuples de la Russie 1862 (Pauli Gustav Theodore Hristianovich) , http://skif-tag.livejournal.com/682663.html , http://fotki.yandex.ru/users/humus777/album/284616 , http://old.rgo.ru/2011/01/drugogo-roda-lyudi-arnauty/

«Η εικόνα της Αλβανίας καί των Αλβανών στην Ελλάδα τού 19ου αιώνα» τού Ν.Γκίκα

Η μάχη στη Σελλασία

Η μάχη στη Σελλασία
Funerary mask with helmet Gold funerary mask with bronze 'Illyrian' helmet from the cemetery of Sindos, circa 520 BC, Thessaloniki, Archaeological Museum,http://www.macedonian-heritage.gr/HellenicMacedonia/en/img_B1217a.html

Δελτίον της ιστορικής και εθνολογικής εταιρείας της Ελλάδος| Τόμος 5

Δελτίον της ιστορικής και εθνολογικής εταιρείας της Ελλάδος| Τόμος 5
Κορυτσά,Πελασγοί καί Ιλλυριοί,Γκέγκες καί Δωριείς,Μακεδονία καί Ιλλυρο-Πελασγοί, Πελασγικές Θεότητες κτλπ.

Αλβανοί,αποσπάσματα από «Ιστορία τού Ελληνικού Έθνους»

Έλληνες καί Αλβανοί της Κάτω Ιταλίας

ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ

ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ-ΑΡΒΑΝΟΝ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ

Αρβανίτες μουσουλμάνοι

Θεσσαλονίκη-Salonika

Албанец. 1829

The Spartan touch:albanian women who help their fighting men

Albanian Guard

Albanian Duel

Albania

Gegëria

Gegëria

Royal Albanian Gendarmerie

Αυλώνας-Vlorë(Λιαπουριά-Labëria)

Albanian wedding rejoicings

Gegëria

An old Albanian warrior(Greece)

Albanians firing at Turks in Istib

Albanians firing at Turks in Istib
Mάλλον θα εννοεί το γνωστό Ιστίμπεη.Albanians firing at Turks in Istib, in the Balkans. Illustration from French newspaper Le Petit Parisien. April 28, 1901

King Zog of Albania

King Zog of Albania
http://www.ebay.com/itm/King-Zog-of-Albania-w-sisters-in-traditional-native-costomes-1938-vintage-photo-/121387128131?pt=Art_Photo_Images&hash=item1c433c9543 , http://ellines-albanoi.blogspot.gr/2012/06/blog-post_9784.html

grecian and albanian costumes

The New King and Queen of Albania

Pogradec

A Prayer for Revenge

Albanians

A Rebel Chief from Albania

A Rebel Chief from Albania
THE SUN(1906)

Albanese mercenaries in a coffeeshop

Albanese mercenaries in a coffeeshop
A painting by Albert Franke

Tomb of Skanderbeg at Alessio(Lezhë)

Alessio-Lezhë (Gegëria)

Albanians at the tomb of Scanderbeg(Lezhë)

Tosks with Ghegs

Tosks with Ghegs
Oldest and Quaintest of Balkan Peoples By M. Edith Durham

Albania

Albania
1939

A Game of Chess(Gegëria)

A Game of Chess(Gegëria)
ALBERT JOSEPH FRANKE (German,1860-1924) , https://www.artrenewal.org/pages/artwork.php?artworkid=38058&size=large , http://www.liveauctioneers.com/item/11365716_attributed-to-albert-joseph-franke-german-1860 , http://www.masterart.com/Albert-Joseph-Franke-1860-1924-Board-Players-PortalDefault.aspx?tabid=53&dealerID=279&objectID=601523

Albanians

Albanians
The photo collection of Paul Siebertz,Albania in 1909

Albanier

Albanier
1815,Fremde Länder und Völker,Wilmsen, Friedrich Philipp.

Albanians-Gegëria

Study of Three Albanian Arnavuts and a Woman in Albanian Costume

En Albanie

Albania,The Love-Letter

Southern Albania

Αλβανία-Aπoλλωνία(1848)

Αλβανία-Aπoλλωνία(1848)
Edward Lear. http://oasis.lib.harvard.edu/oasis/deliver/~hou01475

Greek highland troops

Greece

Greece
Peoples Of All Nations Hammerton, J.A. Published by Educational Book Co., London, 1920 , http://www.abebooks.com/Peoples-Nations-Hammerton-J.A-Educational-Book/954598915/bd

Modern Greek Peasants

Greek funeral at Levadeia (Attica)

Greek funeral at Levadeia (Attica)
1894

Έλληνες ποιμένες-Greek sheperds

Chicago(1949)

Albanians(Australia)