(πέθανε) Ο εθνικιστής Σέρβος πατριάρχης [2]
19/11/2009 από Po
«Να Ένας Άγιος που Περπατά στη Γη!» Γνωστό ιερό blog (vatopaidi.wordpress.com)
Συμμαχητής των Μιλόσεβιτς-Κάρατζιτς-Αρκάν-Μπλάντιτς
Μην ξεχνάτε: διαβάστε το [1] μέρος
[2] Οι Βόσνιοι μουσουλμάνοι, είναι Βογόμιλοι, που κυνηγημένοι από τους ορθόδοξους είδαν τον Τούρκο σαν σωτήρα και εξισλαμίστηκαν μαζικά. Στις 1.6.’05 προβλήθηκε στο δικαστήριο της Χάγης βιντεοκασέτα που δείχνει Σέρβο ορθόδοξο ιερέα να ευλογεί μέλη της παραστρατιωτικής οργάνωσης «Σκορπιός», τα οποία στη συνέχεια δολοφονούν νεαρούς Βόσνιους κρατούμενους που έχουν υποστεί βασανιστήρια. Λίγες ώρες αργότερα ο Σέρβος πρόεδρος ομολόγησε πως οι σκηνές αυτές «είναι απόδειξη ενός τερατώδους εγκλήματος που διαπράχτηκε εναντίον ανθρώπων διαφορετικής θρησκείας…» (Ελευθεροτυπία, 12-1-’04). «Ο στρατηγός Λαζάρεβιτς παραδόθηκε αλλά δέχτηκε δημόσιους επαίνους από τον πρωθυπουργό….έγινε δεκτός από τον πατριάρχη…και στην οικογένειά του ο δήμαρχος…χάρισε ένα αυτοκίνητο….οι άνθρωποι στους οποίους το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο έχει απαγγείλει κατηγορίες για εγκλήματα πολέμου είναι ήρωες….» («Ελευθεροτυπία», 29.7.’05). Καταθέτοντας ο Σέσελι στην Χάγη αρνήθηκε να σταθεί όρθιος «ακολουθώντας τις συμβουλές Σέρβων κληρικών» που τον προειδοποίησαν «ότι οι μανδύες» των δικαστών «είναι αντίστοιχοι με εκείνους που φορούσαν καθολικοί ιεροεξεταστές» ενώ ο τρόπος τους θυμίζει «σατανικό τελετουργικό…» («Ελευθεροτυπία», 24.8.’05). Η φιλοσερβική υστερία πήρε επιδημικές διαστάσεις στην Ελλάδα. Η επικείμενη φιλοξενία 200 Κοσοβάρων προσφύγων στον Κοκκινοπηλό Ελασσόνας, ξεσήκωσε τους κατοίκους που “δεν θέλουν μουσουλμάνους στην περιοχή τους. Αν ήταν Σέρβοι θα τους φιλοξενούσαμε…”, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες “η Μητρόπολη Ελασσόνας …απέσυρε από τις κατασκηνώσεις όλη την οικοσυσκευή…” (“Ελευθεροτυπία”, 8-4-’99). Ο τ. υπουργός Α. Ανδριανόπουλος έγραψε: “Ντρέπομαι….αναρωτιέμαι για τη στάση της επίσημης ελληνικής ορθόδοξης Εκκλησίας που….συντάσσεται με τους Σέρβους μακελάρηδες επειδή είναι ορθόδοξοι” (“Εξουσία”, 5-4-’99). Αντίθετα ο θεολόγος κ. Γιανναράς διαμαρτύρεται (“Καθημερινή”), γιατί την Μ. Εβδομάδα στο Παρίσι “έξω από τους ελληνορθόδοξους ναούς Γάλλοι πολίτες αποδοκίμαζαν τους Έλληνες με την κραυγή ‘Ορθόδοξοι! Δολοφόνοι!”, ενώ η “Μοντ”, δημοσίευσε ολοσέλιδο άρθρο του Ισμαήλ Κανταρέ “που καταλογίζει σε όλους τους Ορθόδοξους ιστορικό εθισμό να επιδίδονται σε σφαγές…”. Ο Αλβανός συγγραφέας δίνει μέσω της Monde ένα μάθημα στους Ελληνοσέρβους επισκόπους: «Οι Αλβανοί πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη από τους Σέρβους για τις βιαιοπραγίες τους, έστω κι αν οι Σέρβοι δεν έχουν απολογηθεί ποτέ για τα εγκλήματά τους» (Κ.Σχινά, Βιβλιοθήκη Ελευθεροτυπίας. 23-4-’04).
Η ιδεοληψία πως οι Σέρβοι είναι «φιλέλληνες» δεν έχει βάση. Φιλέλληνες υπάρχουν μόνο στους κόλπους των ρομαντικών ξένων διανοούμενων και ο φιλελληνισμός τους δεν έχει σχέση με τις ονειρώξεις τω Ελλήνων εθνικιστών. Η Σερβία ορεγόταν τη Θεσσαλονίκη και η Μακεδονία των Σκοπίων που μπήκε στο μεσοχώρο ήταν ένα δώρο προς την Ελλάδα που δέσμια των εθνικιστικών μύθων της δεν το εκτίμησε. Aπό την δεκαετία του 1880, η Σερβία και μέσω της Εκκλησίας της προσπαθούσε να διεισδύσει στη Μακεδονία ιδρύοντας την «Εταιρεία του αγ. Σάββα» σε αντιπερισπασμό της βουλγάρικης εταιρείας των αγ. Μεθόδιου και Κύριλλου. Διαπραγματεύεται με την Πύλη και το πατριαρχείο, τη δυνατότητα τέλεσης σλοβένικης λειτουργίας στις πατριαρχικές εκκλησίες. Το 1897, ο Σέρβος Φιρμιλιανός που προοριζόταν για επίσκοπος, έγινε δεκτός στα Σκόπια με λιθοβολισμό από τους Σαρακατσάνους που ελέγχονταν από το πατριαρχείο και από τους πιστούς της βουλγαρικής Εξαρχίας, αποκλεισμένος για μέρες μέσα στο τραίνο που τον μετέφερε (Kαστελλάν Ζ. «Η Ιστορία των Βαλκανίων». Μτφρ. Β. Αλιφέρη. Γκοβόστης 1991). Ο αυτοκαταστροφικός ελληνικός εθνικισμός, με την ανήθικη υποστήριξη που προσέφερε στον σέρβικο μεγαλοϊδεατισμό, στερείται ακόμη και από το άλλοθι του εθνικού συμφέροντος,. Για την ενεργό συμπαράσταση της ελλαδικής Εκκλησίας στις αθλιότητες που διέπραξε η σερβική, έχουν γραφτεί πολλά. “Αξέχαστες ήταν και οι μεταβάσεις Ελλήνων κληρικών σε πρόσφατα εκκαθαρισμένες από μουσουλμάνους περιοχές στη Βοσνία,όπου τελούσαν…λειτουργίες και δοξολογίες που σφράγιζαν την οριστική απαλλαγή της περιοχής από τους απίστους….στα στρατόπεδα των Σέρβων…ευλογούσαν όπλα και οβίδες” (Τ. Μίχας Ελευθεροτυπία 29-9-2000) Το Φλεβάρη του ‘95, αποστολή της ελλαδικής Εκκλησίας με επικεφαλής τον μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιο ευλόγησε τα σερβικά στρατεύματα που βομβάρδιζαν καθημερινά την βοσνιακή πρωτεύουσα επί 3 χρόνια, προκαλώντας τον θάνατο 12000 αμάχων μεταξύ των οποίων και 700 παιδιά. Ο «Eλ.Τύπος» στις 28.11.’96 αναφέρει ότι οι Κάρατζιτς και Μπλάντιτς επιδιώκουν να καταφύγουν στο Αγ. Όρος παραθέτοντας δήλωση δύο Σέρβων μοναχών: «για μας Κάρατζιτς και Μλάντιτς είναι ήρωες. Σκοπός μας δεν είναι να τους κρύψουμε, αλλά να τους δώσουμε την ευκαιρία να εκφραστούν με ηρεμία». Την ίδια ημέρα η «Απογευματινή» περιέγραψε την επίσκεψη του μητροπολίτη Βοσνίας στη Φλώρινα, όπου παρασημοφόρησε τον δεσπότη και είπε για το Κάρατζιτς ότι είναι «ένας ευσεβής πιστός άνθρωπος του Θεού, πρόεδρος των Σέρβων και μην ξεχνάτε ότι, όπως ο ίδιος είπε, πολεμάμε για να τελειώσουμε το έργο του Κολοκοτρώνη και του Καραγιώργη». Η Ντόρις Πακ, πρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής των συντηρητικών κομμάτων για την Ν.Α. Ευρώπη, κάλεσε την ελληνική Εκκλησία να ζητήσει συγγνώμη “διότι ευλογούσε άτομα σαν τον Κάραζιτς κάθε φορά που ξεκινούσαν να σφάξουν τον κόσμο”. Ο διοικητής του ελληνικου τάγματος του ΟΗΕ στο Κόσσοβο συνταγματάρχης Θ. Δούλου, δήλωσε στον κ. Σημίτη: “Κατέβασα με τα ίδια μου τα χέρια Αλβανούς σταυρωμένους με πρόκες σε πόρτες σπιτιών με μια σφαίρα στη μέση του μετώπου…έβγαλα με τα ίδια μου τα χέρια από πηγάδια μικρά παιδιά Αλβανάκια που ήταν κομμένα στη μέση…”. Σε επίσκεψη του αιμοσταγή Κάραζιτς στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, ο τελευταίος δεν τον άφησε να του φιλήσει το χέρι λέγοντάς του “εγώ πρέπει να σου φιλήσω τα πόδια”. Στις 22 Οκτώβρη του 2000, ο Ζιρινόφσκι “προφανώς μεθυσμένος”, μιλώντας παρουσία της κας Λ. Κανέλλη στο Βελιγράδι, δήλωσε ότι “κατάρα της ανθρωπότητας είναι η Δύση” και ότι “για όλα ευθύνεται ο Καθολικισμός που θέλει να χτυπήσει την Ορθοδοξία” (Τάκη Μίχα “Ανίερη Συμμαχία»-εκδ.Ελάτη). Η Τ. Παπαδοπούλου, έγραψε: «Ιδού το ανώτατο στάδιο της…ελληνοσερβικής φιλίας και η …κατάληξη της ταύτισης με πλιατσικολόγους σφαγείς….Οι εν λόγω συμπατριώτες μας ύψωσαν με υπερηφάνεια την ελληνική σημαία στην πνιγμένη στο αίμα Σρεμπρένιτσα… ντροπή. Η συμμετοχή….δεν καταδικάστηκε….έως σήμερα….διπλή ντροπή» (Ελευθεροτυπία, 8-7-’04). “Στη Σρεμπρένιτσα και αλλού διέπρεψαν, έσφαξαν και Έλληνες εθελοντές. Οι ελληνικές αρχές δεν τους ενόχλησαν κι ας είναι γνωστοί όπως και τα έργα τους… Είχαν βεβαίως τη στήριξη του ελληνικού πολιτικού και θρησκευτικού κατεστημένου και ενός μεγάλου τμήματος της κοινής γνώμης» («Βήμα», 7.6.2005, Ρ. Σωμερίτης). Ένας από τους ελληνορθόδοξους χασάπηδες δηλώνει: «Νιώθαμε ικανοποιημένοι όταν σκοτώναμε μουσουλμάνους» (Στέλιος Βραδέλης, «Ταχυδρόμος», 13.11.’04). «Υπήρχαν και Έλληνες εθελοντές βεβαίως. Πίστευαν ακράδαντα ότι βοηθάνε έναν ….. ορθόδοξο αδελφό καταδιωγμένο, από … σιωνιστικές και προτεσταντικές …..συνωμοσίες… …….ευκαιρία για τα πολεμικά ένστικτα που κρύβονται στο βάθος των ψυχών, αλλά και για τα εθνικά παράπονα που καλλιεργούνται επιμελώς, ακόμα και στις αίθουσες των σχολείων, να βγουν και να εκφραστούν ……» («Τα Νέα», 10.6.’05, Ά.Δαμιανίδη).
Ο πρωτοπρεσβύτερος Κ.Παπαθεοδώρου, με άρθρο του που καταλήγει με ερώτημα “Ρε σεις που το πάτε;”, διαμαρτύρεται για την προσαγωγή του χασάπη στην Χάγη, χαρακτηρίζοντάς τον “σωστό πατριώτη” («Νέοι Άνθρωποι» 27-7-2001). Στον “Ομπσέρβερ”, γράφτηκε πως η ενδεχόμενη εμφάνιση του καταζητούμενου Μιλουτίνοβιτς, που διατηρούσε στενές σχέσεις με μέλη της “πολιτικής, θρησκευτικής και επιχειρηματικής ελίτ” ως κατηγορούμενου στο δικαστήριο της Χάγης, “ενδέχεται να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου για την Ελλάδα”. Στο άρθρο γίνεται λόγος και για τον ρόλο 100 Ελλήνων εθελοντών στη σφαγή της Σρεμπρένιτσα στις 11-7-’95. (“Ελευθεροτυπία”, 7-1-’03). Κλιμάκιο του ΣΔΟΕ με εισαγγελέα, έκανε έλεγχο σε διαμέρισμα 36χρονου για τον οποίο υπήρχαν αποδείξεις πως διακινούσε αναβολικά μέσω Διαδικτύου. Μαζί με πιστόλι και ποσότητα χασίς, βρέθηκαν 80 ανατριχιαστικές φωτογραφίες σφαγμένων Βόσνιων μουσουλμάνων. Ο άντρας ισχυρίστηκε πως δεν ήταν παρόν στις εκτελέσεις αλλά «άφησε να εννοηθεί ότι αισθανόταν υπερήφανος γι’αυτό». Στρατολογήθηκε στην Ορεστιάδα από ιερέα που συγκέντρωνε εθελοντές για να πολεμήσουν στο πλευρό των Σέρβων» (Κ. Κυριακόπουλος «Ελευθεροτυπία», 20-11-’03).
Στις 24.6.’05 συζητήθηκε στη Βουλή ερώτηση του κ. Ανδριανόπουλου: «Επανειλημμένα έχω απευθυνθεί στην Πρόεδρο…ζητώντας τη σύσταση μιας Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τη διερεύνηση ενδεχόμενης ανάμιξης Ελλήνων παραστρατιωτικών στις σφαγές αμάχων στη Σρεμπρένιτσα …… Επειδή όμως σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες …. έχουν γίνει έρευνες και έχουν παρθεί μέτρα εκτιμώ πως είναι απαράδεκτο μονάχα η Ελλάδα να επιδεικνύει την απάνθρωπη ………». Γιατί όμως πολέμησαν οι Ελληνορθόδοξοι; «Για την Λευκή Φυλή και την Ορθοδοξία», όπως αποκαλύπτει ο Ιός, που παραθέτει μαζί με φωτογραφία 6 από αυτούς που χαιρετούν ναζιστικά και την σχετική δήλωση ενός στην «Ελεύθερη Ώρα.» (25.9.’95) του (εκτίει φυλάκιση για εκβιασμούς) «Μεγάλου Άρχοντα» και Ομολογητή της Ορθοδοξίας Γρ. Μιχαλόπουλου: «Η Ευρώπη ανήκει στους Λευκούς και τους Χριστιανούς». Ο υπουργός Δικαιοσύνης παρέχει στην Βουλή την «εμφανώς αόριστη» διαβεβαίωση πως για το θέμα «έχει ήδη επιληφθεί η ελληνική Δικαιοσύνη» (16.7.’05). Όμως τον Ιούλιο του ’05, 163 πανεπιστημιακοί, δημοσιογράφοι και πολιτικοί (Μ. Παπαγιαννάκης, Στ. Μάνος, Α. Καραμάνου, Στ. Θεοδωράκης κ.ά.), απαίτησαν να ζητήσει συγγνώμη η ελληνική κυβέρνηση και να λογοδοτήσουν οι εθελοντές.
Ο πατριάρχης Παύλος δεν ήταν το αγαθό γεροντάκι που αγιοποιείται εδώ στην Ελλάδα επειδή μετακινιόταν (αντίθετα με τον προκλητικό αρχιεπίσκοπο Παρασκευαΐδη) με το λεωφορείο. Οι δυο μακαρίτες είχαν τουλάχιστον ένα κοινό χαρακτηριστικό, την υποκρισία. Ο “Ιός” (26-6-’99), αναδημοσίευσε συνέντευξη του Σέρβου διανοούμενου και ακτιβιστή ομοφυλόφιλου Ντούσαν Μάλκοβιτς, προς το Θεσσαλονικιό περιοδικό “Πόθος” (τ. 22). Όπως αποκαλύπτεται, οι Σέρβοι, ακολουθούν πολιτική διακρίσεων σε βάρος των ομοφυλόφιλων, ενώ ο Παύλος που κλείνει τα μάτια στα σκάνδαλα των κληρικών του, έχει δηλώσει πως “οι ομοφυλόφιλοι είναι άρρωστοι άνθρωποι”. Ο Σέρβος επίσκοπος Βράνιας Παχώμιος που κατηγορήθηκε από κληρικούς και 5 αγοράκια ως παιδεραστής αθωώθηκε. Ο Σέρβος επίσκοπος της Αλάσκας αναγκάστηκε να παραιτηθεί ύστερα από χειροθεσία παιδεραστή αναγνώστη. Tις ευθύνες του πατριάρχη Παύλου και της Συνόδου του για την γενοκτονία στη Βοσνία, επισημαίνει αναλυτικά ο δρ. Michael Sells, καθηγητής της Θρησκείας στο Haverford College, σε ένα εμπεριστατωμένο άρθρο:http://www.haverford.edu/relg/sells/postings/patriarch_pavle.html
(Ο πατριάρχης Παύλος και η γενοκτονία στη Βοσνία). Άλλα δημοσιεύματα:
(Ο ρόλος Ελλήνων στη σφαγή της Σεμπρένιτσα)
(Σέρβοι φασίστες παρενοχλούν έκθεση φωτογραφίας θυμάτων της γενοκτονίας).
(Σέρβος ιερέας ευλογεί τους παρακρατικούς Σκορπιούς).
(Σέρβος κληρικός ευλογεί προεκλογική συγκέντρωση)
(Εθνικιστικό σχίσμα στην Εκκλησία του Μαυροβουνίου)
(Από τον θείο στον ανιψιό η επισκοπική πριγκιπική έδρα)
(Μια 24 χρονη Σέρβα καλόγρια προκαλεί δυστυχία στους γονείς της)
(Ο ακτιβιστής Ντούσαν απαντά στον Χριστόδουλο)
(Καταγγελίες για ιερή σέρβικη παιδεραστία-1)
(Ο Σέρβος επίσκοπος της Αλάσκας κατηγορείται για χειροθεσία παιδόφιλου.)