Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2009

ΔΩΡΙΕΙΣ ΚΑΙ ΙΛΛΥΡΙΟΙ

Οι Δωριεις φαινεται πως ειναι το τελευταιο φυλο,απ'τα λεγομενα Ελληνικα φυλα που κατεβαινει στην Ελλαδα.

Η λεγομενη καθοδος των Δωριεων στην Ελλαδα,φαινεται πως δημιουργησε μια μεγαλη αναστατωση.Ερχονται και αυτοι απο το ιδιο μερος που πριν πολλους αιωνες ηλθαν οι Πελασγοι,οι Αιολεις,οι Ιωνες και οι Αχαιοι.Η για να γινω πιο σαφης :«Να «ερχονται»,φαινονται μονον οι Πελασγοι και οι Δωριεις.Ολοι οι αλλοι,απλως αναγουν την προελευση τους απο τα ιδια μερη που ηλθαν οι Πελασγοι και οι Δωριεις.Δεν ακουστηκε ποτε καποια «καθοδος» Αχαιων,Ιωνων,κλπ.Πραγμα που σημαινει οτι οι πρωτοι οικητορες της Ελλαδας,οι Πελασγοι,δεν ηλθαν εδω κατω στις ευφορες πεδιαδες απο τα κακοτραχαλα βουνα της Αλβανιας για παραθερισμο,αλλα για εποικιση.Και αφου ηλθαν και εποικισαν αυτον τον τοπο και μαλιστα εφεραν τα οποια γραμματα,τη θρησκεια,τις Λατρειες και τους τροπους διατροφης και συντηρησης του ανθρωπου απο την Γη,και αφου αναγκαστικα η και επειδη το ηθελαν,ηλθαν σε επικοινωνια με τους Μεσογειακους και Ανατολικους λαους,ανεπτυξαν εναν καποιο πολιτισμο.

Για'αυτον τον πολιτισμο δεν μας λενε τιποτα,μα καποια στιγμη κανει την εμφανιση του στην Ελλαδα ο λεγομενος Αχαικος η Μυκηναικος πολιτισμος.Μα δεν διασωθηκε καποια παραδοση η καποιος μυθος που να λεει οτι οι Αχαιοι ειναι ξενοφερτοι,οτι εδιωξαν τους Πελασγους και δημιουργησαν η ειχαν εκ των προτερων εναν πολιτισμο σαν κι αυτον που μας περιγραφει ο Ομηρος και ανακαλυψαν οι αρχαιολογοι.Απεναντιας ο πρωτος μαρτυρας αυτου του πολιτισμου,ο Ομηρος,μας λεει οτι εκ των αρχηγων των Αχαιων της εκστρατειας της Τροιας Αχιλλεας,προσευχεται στον Δια τον Δωδωναιο τον Πελασγικο,οτι στα παλιοτερα χρονια υπηρχε μια γλωσσα θεικια και γι'αυτο καταλυπτη απ'ολον τον κοσμο και το λεξιλογιο του διασωζει πληθος πελασγικων ριζων,που τις συνανταμε σημερα στην καθομιλουμενη Αρβανιτικη γλωσσα.Μια ανακαλυψη που εκανε τον πρωτο ανακαλυψαντα Δ.Καμαρδα να πει πως η Αλβανικη ειναι η γλωσσα των Θεων που υπαινισσεται ο Ομηρος.

Αφου λοιπον οι Αχαιοι δεν φαινεται να ειναι ξενοφερτοι στην Ελλαδα και αφου οι Πελασγοι δεν επιμαρτυρειται απο πουθενα πως εκδιωχθηκαν,και αφου ο πολιτισμος των Αχαιων,θρησκεια,Λατρειες,Θυσιες,Γλωσσα,Αρχιτεκτονικη ειναι ιδια με των Πελασγων,καταληγουμε στο συμπερασμα πως οι Αχαιοι δεν ειναι παρα εκεινοι οι παλαιοι Πελασγοι που καποια στιγμη εξελιχθηκαν και ανεπτυξαν αυτον τον πολιτισμο που μας ειναι γνωστος,σαν Αχαικος.

Ειναι πολυ λογικο να υποθεσει κανεις οτι 1ον δεν ξεκινησαν ολοι μαζι οι Πελασγοι να ελθουν στην Πελοποννησο και την Ν.Ελλαδα.
Πολλοι απ'αυτους παρεμειναν στους τοπους τους και αλλοι εγκατασταθηκαν σε ενδιαμεσους σταθμους και 2ον οτι στα κατοπινα χρονια ισως να μην εγιναν ομαδικες καθοδοι μα οπωσδηποτε εχουμε περιορισμενες καθοδους ειτε απο εσωφυλετικες διαμαχες η απο εξωτερικους εχθρους ειτε και απο ενα αισθημα ανακαλυψης καινουργιων και ευφορων μερων.Ετσι εχουμε τους μυθους του Θησεα των Λαπιθων,Μολοσσων,Θεσπρωτων,Δαρδανων κλπ.(1).
Λεγαμε λοιπον για να επανελθουμε,πως μονον οι Πελασγοι και οι Δωριεις φαιρονται να ερχονται στην Ελλαδα,ενω οι υπολοιποι απλως αναγουν την καταγωγη τους στην Β.Δ Βαλκανικη.

Οι Δωριεις ερχονται πολλους αιωνες μετα την καθοδο των Πελασγων,και μαλιστα σε μιαν εποχη που ο Τρωικος πολεμος εχει σημαντικα αλλαξει τον πολιτικο οριζοντα της Ελλαδας και τον συσχετισμο των δυναμεων.Οι Μυκηνες δεν ειναι πια η αδιαμφισβητητη πρωτη Δυναμη του Ελλαδικου χωρου.Αλλες πολιτειες ανερχονται στο προσκηνιο και αλλες εκμηδενιζονται.

Ο Θουκιδιδης λεει οτι 80 χρονια μετα την αλωση της Τροιας «Δωριεις τε ξυν Ηρακλειδαις Πελοποννησον εσχον» (Α 13).
Ο Πλατων και αυτος επισημαινει καθοδο των Δωριαιων,προσθετει ομως οτι αυτοι δεν ειναι παρα Αχαιοι που αλλαξαν ονομα,ο δε Πινδαρος αποκαλει τους Σπαρτιατες εκγονους «Παμφυλου και μαν Ηρακλειδαν», δηλ.απογονους των Ηρακλειδων και ποικιλου υπ'αυτων συλλεγεντος στρατου.
Απ'ολες αυτες τις μαρτυριες βγαινει το συμπερασμα,πως οι Δωριεις κατεβηκαν αρχικα σαν συμμαχοι των πολιτικων εξοριστων των Αχαικων πολιτειων,οι οποιοι μετα τα Τρωικα βρηκαν την ευκαιρια να κατεβουν στις χειμαζομενες πατριδες τους και να παρουν την εξουσια στα χερια τους η για την ακριβεια να την μοιρασουν με τους Δωριεις.Αυτην αλλωστε την εξηγηση δινουν ο Πλατων και ο Θουκιδιδης ,και εν πασει περιπτωσει αυτο που δεν μπορει να αμφισβητηθει ειναι αυτο καθ,εαυτο το γεγονος της Καθοδου μιας φυλης που θεωρειται και ειναι Ελληνικη και ερχεται απο τα ιδια μερη με τους Πελασγους.Το φυλο αυτο απο την μια εχει ορισμενες ξεχωριστες ιδιοτητες και απο την αλλη ειναι καταφανες και επιμαρτυρειται απο ολους τους Αρχαιους συγγραφεις οτι ειναι Ελληνικο Φυλο.
Και κατι αλλο ακομα.Οι Δωριεις που κατεβαινουν στην Ν.Ελλαδα αρκετους αιωνες μετα την καθοδο των Πελασγων και τις σποραδικες καθοδους κατα διαφορα χρονικα διαστηματα ως την Μυκηναικη εποχη,ειναι τραχεις αξεστοι,πολεμικοι και φυσικα πολυ απεχουν απο την νοοτροπια και τις πολιτιστικες παραδοσεις των Αχαιων.Να ομως που θυμιζουν στους ντοπιους τις πατροπαραδοτες και απο τον χρονο και την πολιτιστικη εξελιξη μισοξεχασμενες παραδοσεις,τα παλια ηθη και εθιμα,σε τετοιο μαλιστα βαθμο ωστε με την λεξη «Δωρικο» να μην εννοουν το νεο το καινουργιο,(αφου οι Δωριεις ειναι εντελως νιοφερτοι),μα το αρχαιο,το πατροπαραδοτο,ακριβως οπως οι πρωτευουσιανοι σημερα βλεπουν στους επαρχιωτες τα παλια λησμονημενα ηθη και εθιμα τα δικα τους η των πατερων τους.

Ο απλος ,αδρος κιονας,που ονομαζεται «Δωρικος» δεν ειναι καποια εφευρεση των νιοφερτων αυτων Δωριεων,και δεν οφειλει την ονομασια του στην Δωρικη φυλη.Απλουστατα ειναι ο πρωτος,ο παναρχαιος Πελασγικος κιονας,που λογω ακριβως της αρχαιοτητας του ονομαστηκε «Δωρικος».Μεσα στην καρδια του λεγομενου Ιωνικου κοσμου και στην καρδια της καρδιας,στην Ακροπολη των Αθηνων προβαλλει μεχρι σημερα ο υπεροχος Παρθενωνας με ΔΩΡΙΚΟΥΣ Κιονες!

Πως θα ερμηνευθουν αυτα τα πραγματα διαφορετικα;Αν δουμε τους Πελασγους ετσι καθως τους εβλεπαν οι αρχαιοελληνικες παραδοσεις,δεν υπαρχει προβλημα και αντιφαση.Οι Ιωνες,οι Αιολεις και οι Δωριεις δεν ειναι παρα τμηματα του μεγαλου Πελασγικου Εθνους πραγμα που δεν μπορουσε να κατανοησει ο Ηροδοτος.

Η διαφορα των Δωριαιων απο τους Ιωνες,ειναι καθαρα διαφορα Πολιτιστικης βαθμιδας,λογω τοπικων διαφορων.Οι πρωτοι παρεμειναν στα βουνα της Ηπειρου μεχρι τον 8ο αιωνα,τη στιγμη που οι συμπατριωτες τους της Αττικης,της Πελοποννησου και της Μ.Ασιας,ειχαν εν τω μεταξυ κανει αλματα προοδου,που παντα συνοδευονται και με αλματα αλλοιωσης του χαρακτηρα,των ηθων και εθιμων.Δεν ειναι ανδρειοι οι Δωριεις επειδη ειναι Δωριεις,αλλ'επειδη στις συνθηκες που τοσα χρονια παρεμειναν διαφυλαξαν την πατροπαραδοτη ανδρειωσυνη,τη στιγμη που οι Ιωνες εδιναν την θεση της στην καλοπεραση και την πνευματικη καλλιεργεια.Μετα την καθοδο των Δωριεων και αρκετα χρονια αργοτερα,ο Περικλης θα υπενθυμισει μαλλον παρα θα τονισει σαν γεγονος,αυτο το περιφημο:

«Φιλοκαλουμεν μετ'ευτελειας και φιλοσοφουμεν ανευ μαλακιας».Εβλεπε σημαδια και πολυτελειας και μαλθακοτητας.

Ας δουμε τωρα πιο συγκεκριμενες περιπτωσεις συνδεσης των Δωριεων με αυτους που οι Ελληνες αποκαλουσαν Ιλλυριους.

Οι Δωριεις μας λενε οι αρχαιες πηγες ησαν και αυτοι χωρισμενοι σε τρεις φυλες: Τους Υλλεις,τους Δυμανες και τους Παμφυλους(2).Απο τα ονοματα αυτα μπορουμε να βγαλουμε τα εξης συμπερασματα: Οι Υλλεις ειναι οι καθαροαιμοι Ηρακλειδεις οι αναγοντες το γενος τους στον γιο του Ηρακλη τον Υλλο.Οι Δυμανες ειναι κραμα δυο γενιων και οι Παμφυλοι,πολλων καθως φανερωνουν αυτες οι ιδιες οι λεξεις(3).
Ο Ηρακλης εχει βεβαια πολλους γιους που αποκτησε με πολλες γυναικες,μα το ονομα Υλλος το φερουν τουλαχιστον δυο.Εκτος απο τον Υλλο που αναφεραμε και που εδωσε το ονομα του στο Δωρικο γενος των Υλλεων,υπαρχει και αλλος ενας Υλλος που λατρευτηκε απο τους Ιλλυριους σαν θεος του Φωτος «ελθων μετα Ιλλυριων Φαιακων εις Ιλλυριαν,υπηρχε δε και χερσονησος εν Ιλλυρια.Υλλις η Υλληις και πολις ομωνυμος εν αυτη»(Π.Καρολιδου εισαγωγη στην «Ιστορια του Ελληνικου Εθνους» Κ.Παπαρρηγοπουλου σελ. 55-56).Ο ιδιος ιστορικος εξαγει το Αρβανιτικο Υλλe= αστρο,φως απο την παραπανω εκδοχη (Τα αστερια οι Αρβανιτες τα λενε συνηθως Υλλ'ζ δηλ. φωτακια,μικρα φωτα).Υπαρχει και Φρυγοπελασγικος Θεος του φωτος Υλλας.Εν πασει περιπτωσει οι Αρχαιοι συγγραφεις μας διαβεβαιωνουν οτι υπηρχε στην Ιλλυρια Λαος με την ονομασια Υλλεις που φερονταν σαν απογονοι του γιου του Ηρακλη απο την Μελιτη(4).
Πολλοι νεωτεροι συγγραφεις υποστηριξαν πως το ονομα Υλλεις ειναι Ιλλυρικο και πως οι Υλλεις ησαν Ιλλυριοι.Πραγματικα,δεν ειναι μονον το παρεμφερες ονομα,η υπαρξη Υλλεων στην Ιλλυρια και οι κοινοι μυθοι,αλλα και το Αρβανιτικο Υλλe.

O Mιχ.Σακελλαριου στην «Ιστορια του Ελληνικου Εθνους» τ.Α' σελ. 377-378 και παλι αμφισβητει αυτη την εκδοχη.Το επιχειρημα του ειναι:«Εφ' οσον ειναι γνωστο πως η Κερκυρα αποικισθηκε απο Δωριεις,ο εκει Υλλαικος η Υλλικος λιμην οφειλει το ονομα του στην Δωρικη φυλη των Υλλεων και οχι σε ενα Ιλλυρικο Εθνος».Δηλαδη το θεμα ειναι«αν εκανε η κοττα το αυγο η το αυγο την κοττα».Παντως δεν βλεπει ο Μ.Σακελλαριου σχεση μεταξυ κοττας και αυγου.Δηλ. δεν βλεπει σχεση μεταξυ Ιλλυριων και Δωριεων Υλλεων,αλλα τους μεν Υλλεις Δωριεις θεωρει ακραιφνεις Ελληνες,τους δε Ιλλυριους Υλλεις ,οχι.
Αλλ'ας δουμε τα πραγματα πιο καθαρα.Οι Δωριεις κατεβαινουν απο την Ιλλυρια.Αν παραδεχθουμε πως οι Δωριεις που μετα πολλα χρονια απο την καθοδο τους,ξανανεβηκαν στην Ιλλυρια και εχτισαν τις αποικιες της Κερκυρας,της Απολλωνιας κλπ,διεδωσαν τους μυθους περι Υλλου και Υλλεων,πως θα εξηγησουμε την υπαρξη αυτου το ομωνυμου Φρυγοπελασγικου Υλλα στην αλλη ακρη του κοσμου-στην Μ.Ασια-πολλα χρονια πριν την καθοδο των Δωριεων;Πως θα εξηγησουμε οτι ο Υλλος περασε μεσα απο τις Ιλλυρικες παραδοσεις τοσο εντονα ωστε οι απογονοι τους οι Αρβανιτες να διασωσουν το ονομα του σ'αυτο το Υλλe,που σημαινει φως και αποδιδει την ιδιοτητα του Θεου του φωτος,Υλλου;

Αν δεχθουμε τους Πελασγους σαν κοινους προπατορες ολων των κατοπινων Ελληνικων φυλων και κοινους προγονους Ελληνων και Ιλλυριων δεν υπαρχει καμμια αντιφαση,κανενα ερωτηματικο,κανενα μπερδεμα.Μονο με τους Πελασγους μπορουμε να εξηγησουμε γιατι υπηρχε φυλη Υλλεων και στην Ιλλυρια και στην Πελοποννησο,γιατι υπηρχε Υλλος στην Ιλλυρια,Ελλαδα,Φρυγια και μαλιστα λατρευομενος σαν Θεος του Φωτος.

Ωστε υπαρχει και μαλιστα αμεση σχεση των Δωριεων και των Ιλλυριων.Και για να γινει πιο σαφες,αυτα που εξεταζουμε ειναι μονον τα συμπερασματα που βγαινουν απο την μυθολογικη και γλωσσολογικη ερευνα.Ολα αυτα ειναι πραγματα που δεν απασχολουν διολου τους ερευνητες αυτους που θελουν σωνει και καλα να διαφοροποιησουν τους δυο Λαους.

Δεν ονομαζει τυχαια ο Μπιρης τους Αρβανιτες ,«Δωριεις του νεωτερου Ελληνισμου»...


1)Οταν οι Αχαιοι πηγαν στην Τροια,ανακαλυψαν πως οι Τρωες μιλουσαν την ιδια γλωσσα,ειχαν την ιδια θρησκεια,τα ιδια ηθη και εθιμα,τον ιδιο πολιτισμο,απ'οτι τουλαχιστον φαινεται στην Ιλιαδα.Αλλα και η αρχαιολογικη σκαπανη δικαιωσε τον Ομηρο.Απο τα στρωμματα των πολιτειων που ηλθαν στο φως,η υπ'αριθ. VI Τροια,η πιο μεγαλη και πυρπολημενη Τροια,εχει τρομακτικες Αρχιτεκτονικες ομοιοτητες με την Μυκηναικη Αρχιτεκτονικη.

2)Γεναρχης των Υλλεων ειναι ο γιος του Ηρακλη Υλλος,των Δυμανων η Δυμανατων ο Δυμας γιος του Αιγυμιου και των Παμφυλων ο Παμφυλος.
3)Δυ+μαν= δυο φυλες,παν+φυλη=πανσπερμια.
4)Ο Υλλος των Δωριεων ειναι γιος του Ηρακλη απο την Διανειρα,ο Υλλος των Ιλλυριων,απο την Μελιτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ


«Η Αρβανιτιά στο Μοριά» τού Τ.Γιοχάλα

Η ζωή των Αρβανιτών

ΜΠΕΣΑ

ΜΠΕΣΑ
Βλέπε τεύχη από το περιοδικό «ΜΠΕΣΑ»

Άρβανον

Άρβανον
Βλέπε τεύχη από το περιοδικό «Άρβανον»

Β'Συμπόσιο Ιστορίας-Λαογραφίας Βόρειας-Δυτικής Αττικής(1992)

ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ

«Μπεκτασήδες καί Εθνικό Κίνημα στην Αλβανία»,Βλέπε γιά Αλήπασα-Ρήγα Φεραίο

«Αρβανίτες καί Αλβανοί Μετανάστες:Διαπραγμάτευση της Συλλογικής Ταυτότητας σε μιά αγροτική κοινότητα τού Νομού Αργολίδας» της Αγγελικής Αθανασοπούλου.

«ΑΝΔΡΟΣ-ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ» Τ.Γιοχάλα

Ι.Φ.Φαλμεράϋερ:«Περί της καταγωγής των σημερινών Ελλήνων»

Αntonio Bellusci


Lidhja,το περιοδικό των Αρμπερέσηδων της Κ.Ιταλίας,όπου επιμελείται ο ιερέας Αντόνιο Μπελούσι

Ιωάννης Μπαλάσκας:Ομοσπονδία Ελλάδας-Αλβανίας,σλαυική επιβουλή είς βάρος τού Ελληνισμού

«ΣΟΥΛΙ και ΣΟΥΛΙΩΤΕΣ» της Β.Ψιμούλη

Saint Alban(Άγιος Αλβανός)

Μήτρος Τρούκης-Αναστάσης Κουλουριώτης

Λεξικόν της Αλβανικής Γλώσσης υπό Κωνσταντίνου Χριστοφορίδου

«Αλβανικός Γάμος»,παρουσιάστηκε τον Δεκέμβρη τού 1891 στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσό,υπό Α.Δευτεραίου.

Κ.Μπίρη:«Αρβανίτες,οί Δωριείς τού νεωτέρου Ελληνισμού»

Ο Νόμος τού Αίματος-ΜΠΕΣΑ (http://ellines-albanoi.blogspot.com/2010/04/t.html)

The Albanian national epic

«Η Ελληνο-Αλβανική Συμμαχία τού 1821» περιοδικό «Δαυλός».

«Η Αλβανική αναγέννηση»,Α.Παπαδόπουλου(βλέπε:http://ellines-albanoi.blogspot.com/2011/04/i.html)

«Η εικόνα της Αλβανίας καί των Αλβανών στην Ελλάδα τού 19ου αιώνα» τού Ν.Γκίκα

Η μάχη στη Σελλασία

Αλβανοί,αποσπάσματα από «Ιστορία τού Ελληνικού Έθνους»

ΚΑΡΥΣΤΙΑ

Έλληνες καί Αλβανοί της Κάτω Ιταλίας

ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ-ΑΡΒΑΝΟΝ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ

Αρβανίτες μουσουλμάνοι


ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΠΑΡΕΡΓΑ

Κοσυφοπέδιο-Γκεκαριά

Σκόντρα-Γκεκαριά

Γκεκαριά

Αρναούτης

Σκόντρα

Κρούγια-Γκεκαριά(1848)

Γκέκας-Gegë-Γκέγκης

Μαλεσιάδα(Αιτωλοακαρνανία),Κομποθέκλα(Αιτωλοακαρνανία),
Μάζι(Φθιώτιδα),Γουλέμι(Φθιώτιδα),Γαρδίκι(Φθιώτιδα),
Μπόρσα-Κορυφή(Κοζάνη),Λεστάν-Φαρασσηνόν(Δράμα),

Γκέκας

Στρούμπουλας(Κρήτη),«σακουλεύτηκα»,Σπίνα(Κρήτη),
Σκόπια,«Γύφτος»,«Γιούχα»,Γιάλα,
Γούβα(Παγκράτι),Ζέλι(Φθιώτιδα),Θάλασσα-Θάλαττα,
Σκούταρι(Σέρρες),Σκράπας,Σούμα,Σουλάνι(Ανδρίτσαινα),

Aλβανοί τού Μαυροβουνίου

Στιμάγκα(Κόρινθος),Βάλλα(Μακεδονία),Mέντωρ,Ημαθία,

Κόσοβο(1943)

Φίλης,Φίσκας,Φόρτης,Φλαμούρης,Φλόκας,Φρίμης,

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη
Salonique costumes Albanais

Οffisier Albanais

Οffisier Albanais
Otto Magnus von Stackelberg (Baron) - Costumes et usages des peuples de la Grèce moderne. Rom 1825

Γκιουλέκας-Τσέλιο Πίτσαρη

«JANINA, THE CAPITAL OF ALBANIA»

«JANINA, THE CAPITAL OF ALBANIA»
San Francisco Call, Volume 81, Number 138, 17 April 1897,JANINA, THE CAPITAL OF ALBANIA. This is one of the most picturesque cities in European Turkey. . It is situated on a peninsula extending out into a lake of the same name. It is reported that Greek irregulars have scouted close up to tne walls of the city, and only a few days ago telegraphic communication between Janina and Elassona, the Turkish headquarters, was destroyed

Albanian Chieftain(1800)

Albanian Chieftain(1800)
Γκέγκης

«Mentone,Cairo and Corfu»(1896)

«Mentone,Cairo and Corfu»(1896)
by Constance Fenimore Woolson,http://www.gutenberg.org/files/33367/33367-h/33367-h.htm

Tosk Albanian

Tosk Albanian
Albanian warriors wearing traditional fustanella from southern Albania 1906 by Edith Durham

Албанец. 1829

Албанец. 1829
http://nashenasledie.livejournal.com/923334.html,http://ellines-albanoi.blogspot.gr/2014/02/blog-post_2020.html

Arnaut from Ioannina

Arnaut from Ioannina
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_clothing,http://www.luminous-lint.com/app/contents/fra/_photographer_pascal_sebah_les_costumes_populaires_de_la_turquie_en_1873_01/,http://ellines-albanoi.blogspot.gr/2013/11/blog-post_3691.html

Ψάξτε κι ό,τι βρείτε,γιατί ό,τι θέλει βγάζει

Φόρτωση...