Η ...σλάβικη καταγωγή των Τριβαλλών καί της μητέρας τού Σκεντέρμπεη.
Mας λένε πως οί Τριβαλλοί-Triballi ήταν οί Σέρβοι, καί επικαλούνται γιά αυτό τούς βυζαντινούς συγγραφείς.
Εξηγώ λοιπόν,πως από αυτούς τούς Τριβαλλούς καταγόταν η μητέρα τού Σκεντέρμπεη.Καί επειδή οί συγγραφείς της εποχής, Τριβαλλούς έλεγαν τούς Σέρβους επομένως εξάγεται το συμπέρασμα της σέρβικης καταγωγής της μητέρας τού Καστριώτη.
Με μιά πρώτη ματιά, εδώ υπάρχει κάποια παρανόηση από τούς βυζαντινογράφους πού πέρα από τα χριστιανικά τους ενδιαφέροντα τα υπόλοιπα έρχονταν σε δεύτερο πλάνο.
Οί Τριβαλλοί τι σχέση μπορεί να έχουν με τούς Σλάβους - Σέρβους όταν οί τελευταίοι άρχισαν να προωθούνται στη Βαλκανική από το 5ο αιώνα μ.Χ.;
Από πού κι ως πού λοιπόν εξάγεται τούτη η σχέση φυλών καί λαών πού στην περιοχή την οποία αναφερόμαστε οί μεν Τριβαλλοί κατοικούν από την αρχαιότητα στην Βαλκανική ενώ οί Σλάβοι,όπως είναι καί οί Σέρβοι,σταδιακά εξαπλώνονται στα Βαλκάνια από την μετά Χριστό εποχή;
Καί πως γίνεται να ταυτίζονται(ή άμεσα να γειτνιάζουν) οί περιοχές των Τριβαλλών με τις περιοχές πού μέχρι σήμερα κατοικούν αλβανικοί πληθυσμοί παρά την μακρόχρονη καί αδυσώπητη σλαβική πίεση;
Όλοι οί βυζαντινογράφοι μας επιβεβαιώνουν γιά τούς ξένους Σλάβους,γιά την εμφάνισή τους στα ευρωπαϊκά εδάφη καί την αρχή των εισβολών σε πόλεις καί λαούς ΠΡΟ Σλαβικούς,μέχρι καί τον εκχριστιανισμό τους.
Από πού προκύπτει η σύνδεση των γηγενών Τριβαλλών με τούς επίληδες Σλάβους - Σέρβους;Άγνωστον.
Παρ'όλα αυτά μας λένε πως το Τριβαλλός είναι εξώνυμο των Σέρβων.
Ο βυζαντινός ιστορικός Νικήτας Χωνιάτης ή Ακομινάτος είναι περισσότερο σαφής ως προς την αντιϊστορική σύνδεση των Σέρβων με τούς Τριβαλλούς καί αξίζει η διευκρίνησή του:«κάποιοι επίσης(αναφερόμενος στούς Τριβαλλούς) τούς ονομάζουν Σέρβους».Προσέξτε,«κάποιοι τούς ονομάζουν...».
Δεν πρόκειται δηλαδή γιά κάποια γενική αποδοχή των συγγραφέων,αλλά κάποιοι τούς ταυτίζουν κλπ.
Θα συμπλήρωνα λοιπόν καί εγώ με την σειρά μου πως «κάποιοι» το έδεσαν σχοινί-κορδόνι γιά την σέρβικη δήθεν καταγωγή της μητέρας τού Καστριώτη,σε αντίθεση με την πληθώρα των ντοκουμέντων των ιστορικών αλλά καί των παραδόσεων πού αφορούν τον Αλβανό ηγέτη.Καί μας σέρβιραν με μιά απίστευτη ευκολία ένα προϊόν ξεκάρφωτο καί αποκομμένο από την κοινή λογική καί την ιστορική έρευνα.
Οί Σλάβοι έχουν αφήσει,καί αφήνουν μέχρι σήμερα,εποχή στην πλαστογραφία καί παραχάραξη οικειοποιώντας πρόσωπα πού ποτέ δεν τούς ανήκαν.
Ο ιστορικός Δήμιτσας κατηγορηματικά καταγγέλει την μανία πλαστογράφησης των Σλάβων καί ο ίδιος στο έργο του γιά τον Σκεντέρμπεη απαξιεί καν να αναφερθεί στην υποτιθέμενη σλάβικη καταγωγή τού Καστριώτη.
Το ίδιο καί ο μεγάλος δάσκαλος Ευγένιος Βούλγαρης ούτε καν αναφέρει περί της σλάβας μητέρας τού Καστριώτη.
Το ίδιο καί ο Παγανέλ,πού βρίσκει απόλυτα σύμφωνο τον συγγραφέα Νικόλαο Δραγούμη.
Η μανία πλαστογράφησης των Σλάβων,πού την τωρινή της μορφή την βλέπουμε στο μακεδονικό,είναι πολύ αρχαιότερη καί πρώϊμη ακόμη ήδη από τα στάδια τού εκχριστιανισμού τους.
Ο εκχριστιανισμός τους αυτός υπήρξε αρκετά ιδιότυπος αν σκεφτεί κανείς πως με ευκολία υιοθέτησαν τον ιουδαϊκό μεσσιανισμό προσαρμοσμένο στον σλαβικό ψυχισμό τους,συνέπεια μάλλον μιάς απίστευτης υποτέλειας(τα ίδια τα ονόματα σλάβος-slave-σκλάβος καί σκλαβηνοί καί σέρβος-servis το μαρτυρούν) τούς πρώτους αιώνες πού άρχιζαν δειλά-δειλά να προωθούνται στην Βαλκανική ως εργάτες γης.
Φαίνεται λοιπόν πως αυτή η κατάσταση βοήθησε πολύ ώστε στην κυριολεξία να βουτήξουν στον χριστιανισμό άνευ όρων καί με απίστευτη καί πρωτόγνωρη ευκολία με την πρώτη κιόλας επαφή τους με αυτή την θρησκεία(θα παρατηρήσει κανείς στην παντελή έλλειψη αναφοράς από αυτούς σε αρχαίες θεότητες τους καί ό,τι έχει να κάνει σε προχριστιανικό παρελθόν).
Ξαναλέω λοιπόν πως οί Σλάβοι διακατέχονται από έναν φανατικό καί ιδιότυπο μεσσιανισμό εβραϊκού τύπου καί έτσι εξηγείται καί σύμπτωση δεν είναι με την μανία τους να οικειοποιούνται σλάβικη καταγωγή ηρώων παντελώς ξένων προς αυτούς επιδεικνύοντας σλάβα μητέρα,ελλείψει άξιου λόγου ιστορικού υπόβαθρου.Παρατηρείστε το στον Καστριώτη καί Κ.Παλαιολόγο,πρόσωπα κλειδιά της μεσαιωνικής ιστορίας.Πρόκειται δηλαδή γιά αυτό το οποίο ισχυρίζομαι,πως η καταγωγή μετρά από την μεριά της μητέρας στον ιουδαϊσμό.
Μα τα ίδια θα δεί κανείς με την περίπτωση τού Ιουστινιανού πού μάλιστα πρόλαβαν να τού δώσουν καί το όνομα Ουπράβδα σε εκκλησιαστικά έγγραφα! καί πού πλέον έχει αποδειχτεί τούτη η πλαστογράφηση τελεσίδικα από εξέχοντες ιστορικούς.
Το ίδιο ακριβώς συνέβη με τον Γερμανό Κοπέρνικο πού οί Πολωνοί δεν άφησαν αδριάντα γιά αδριάντα γιά τον σπουδαίο...σλάβο επιστήμονα.
Είναι τόσα πολλά καί άλλα τόσα πού το μνημονικό θολώνει καί κουράζεται με το τι να πρωτοπαρουσιάσει.
Τέλος πάντων το πολεμάμε σύντροφοι καί εδώ είμαστε αφού πρώτα να είμαστε καλά,εννοείται.
Εξηγώ λοιπόν,πως από αυτούς τούς Τριβαλλούς καταγόταν η μητέρα τού Σκεντέρμπεη.Καί επειδή οί συγγραφείς της εποχής, Τριβαλλούς έλεγαν τούς Σέρβους επομένως εξάγεται το συμπέρασμα της σέρβικης καταγωγής της μητέρας τού Καστριώτη.
Με μιά πρώτη ματιά, εδώ υπάρχει κάποια παρανόηση από τούς βυζαντινογράφους πού πέρα από τα χριστιανικά τους ενδιαφέροντα τα υπόλοιπα έρχονταν σε δεύτερο πλάνο.
Οί Τριβαλλοί τι σχέση μπορεί να έχουν με τούς Σλάβους - Σέρβους όταν οί τελευταίοι άρχισαν να προωθούνται στη Βαλκανική από το 5ο αιώνα μ.Χ.;
Από πού κι ως πού λοιπόν εξάγεται τούτη η σχέση φυλών καί λαών πού στην περιοχή την οποία αναφερόμαστε οί μεν Τριβαλλοί κατοικούν από την αρχαιότητα στην Βαλκανική ενώ οί Σλάβοι,όπως είναι καί οί Σέρβοι,σταδιακά εξαπλώνονται στα Βαλκάνια από την μετά Χριστό εποχή;
Καί πως γίνεται να ταυτίζονται(ή άμεσα να γειτνιάζουν) οί περιοχές των Τριβαλλών με τις περιοχές πού μέχρι σήμερα κατοικούν αλβανικοί πληθυσμοί παρά την μακρόχρονη καί αδυσώπητη σλαβική πίεση;
Όλοι οί βυζαντινογράφοι μας επιβεβαιώνουν γιά τούς ξένους Σλάβους,γιά την εμφάνισή τους στα ευρωπαϊκά εδάφη καί την αρχή των εισβολών σε πόλεις καί λαούς ΠΡΟ Σλαβικούς,μέχρι καί τον εκχριστιανισμό τους.
Από πού προκύπτει η σύνδεση των γηγενών Τριβαλλών με τούς επίληδες Σλάβους - Σέρβους;Άγνωστον.
Παρ'όλα αυτά μας λένε πως το Τριβαλλός είναι εξώνυμο των Σέρβων.
Ο βυζαντινός ιστορικός Νικήτας Χωνιάτης ή Ακομινάτος είναι περισσότερο σαφής ως προς την αντιϊστορική σύνδεση των Σέρβων με τούς Τριβαλλούς καί αξίζει η διευκρίνησή του:«κάποιοι επίσης(αναφερόμενος στούς Τριβαλλούς) τούς ονομάζουν Σέρβους».Προσέξτε,«κάποιοι τούς ονομάζουν...».
Δεν πρόκειται δηλαδή γιά κάποια γενική αποδοχή των συγγραφέων,αλλά κάποιοι τούς ταυτίζουν κλπ.
Θα συμπλήρωνα λοιπόν καί εγώ με την σειρά μου πως «κάποιοι» το έδεσαν σχοινί-κορδόνι γιά την σέρβικη δήθεν καταγωγή της μητέρας τού Καστριώτη,σε αντίθεση με την πληθώρα των ντοκουμέντων των ιστορικών αλλά καί των παραδόσεων πού αφορούν τον Αλβανό ηγέτη.Καί μας σέρβιραν με μιά απίστευτη ευκολία ένα προϊόν ξεκάρφωτο καί αποκομμένο από την κοινή λογική καί την ιστορική έρευνα.
Οί Σλάβοι έχουν αφήσει,καί αφήνουν μέχρι σήμερα,εποχή στην πλαστογραφία καί παραχάραξη οικειοποιώντας πρόσωπα πού ποτέ δεν τούς ανήκαν.
Ο ιστορικός Δήμιτσας κατηγορηματικά καταγγέλει την μανία πλαστογράφησης των Σλάβων καί ο ίδιος στο έργο του γιά τον Σκεντέρμπεη απαξιεί καν να αναφερθεί στην υποτιθέμενη σλάβικη καταγωγή τού Καστριώτη.
Το ίδιο καί ο μεγάλος δάσκαλος Ευγένιος Βούλγαρης ούτε καν αναφέρει περί της σλάβας μητέρας τού Καστριώτη.
Το ίδιο καί ο Παγανέλ,πού βρίσκει απόλυτα σύμφωνο τον συγγραφέα Νικόλαο Δραγούμη.
Η μανία πλαστογράφησης των Σλάβων,πού την τωρινή της μορφή την βλέπουμε στο μακεδονικό,είναι πολύ αρχαιότερη καί πρώϊμη ακόμη ήδη από τα στάδια τού εκχριστιανισμού τους.
Ο εκχριστιανισμός τους αυτός υπήρξε αρκετά ιδιότυπος αν σκεφτεί κανείς πως με ευκολία υιοθέτησαν τον ιουδαϊκό μεσσιανισμό προσαρμοσμένο στον σλαβικό ψυχισμό τους,συνέπεια μάλλον μιάς απίστευτης υποτέλειας(τα ίδια τα ονόματα σλάβος-slave-σκλάβος καί σκλαβηνοί καί σέρβος-servis το μαρτυρούν) τούς πρώτους αιώνες πού άρχιζαν δειλά-δειλά να προωθούνται στην Βαλκανική ως εργάτες γης.
Φαίνεται λοιπόν πως αυτή η κατάσταση βοήθησε πολύ ώστε στην κυριολεξία να βουτήξουν στον χριστιανισμό άνευ όρων καί με απίστευτη καί πρωτόγνωρη ευκολία με την πρώτη κιόλας επαφή τους με αυτή την θρησκεία(θα παρατηρήσει κανείς στην παντελή έλλειψη αναφοράς από αυτούς σε αρχαίες θεότητες τους καί ό,τι έχει να κάνει σε προχριστιανικό παρελθόν).
Ξαναλέω λοιπόν πως οί Σλάβοι διακατέχονται από έναν φανατικό καί ιδιότυπο μεσσιανισμό εβραϊκού τύπου καί έτσι εξηγείται καί σύμπτωση δεν είναι με την μανία τους να οικειοποιούνται σλάβικη καταγωγή ηρώων παντελώς ξένων προς αυτούς επιδεικνύοντας σλάβα μητέρα,ελλείψει άξιου λόγου ιστορικού υπόβαθρου.Παρατηρείστε το στον Καστριώτη καί Κ.Παλαιολόγο,πρόσωπα κλειδιά της μεσαιωνικής ιστορίας.Πρόκειται δηλαδή γιά αυτό το οποίο ισχυρίζομαι,πως η καταγωγή μετρά από την μεριά της μητέρας στον ιουδαϊσμό.
Μα τα ίδια θα δεί κανείς με την περίπτωση τού Ιουστινιανού πού μάλιστα πρόλαβαν να τού δώσουν καί το όνομα Ουπράβδα σε εκκλησιαστικά έγγραφα! καί πού πλέον έχει αποδειχτεί τούτη η πλαστογράφηση τελεσίδικα από εξέχοντες ιστορικούς.
Το ίδιο ακριβώς συνέβη με τον Γερμανό Κοπέρνικο πού οί Πολωνοί δεν άφησαν αδριάντα γιά αδριάντα γιά τον σπουδαίο...σλάβο επιστήμονα.
Είναι τόσα πολλά καί άλλα τόσα πού το μνημονικό θολώνει καί κουράζεται με το τι να πρωτοπαρουσιάσει.
Τέλος πάντων το πολεμάμε σύντροφοι καί εδώ είμαστε αφού πρώτα να είμαστε καλά,εννοείται.